🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باشگاه های ورزشی تسهیلات حمایتی برای جبران خسارت های کرونا دریافت می کنند

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : باشگاه‌های ورزشی استان که به واسطه شیوع ویروس کرونا تعطیل و متضرر شده‌اند تسهیلات حمایتی برای جبران خسارت‌ها دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : علاوه بر تمام باشگاه‌های ورزشی غیردولتی سطح استان، مراکز تفریحی و مراکز مشاوره حوزه جوانان که از بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا آسیب دیده‌اند مشمول دریافت تسهیلات حمایتی دولت می‌شوند.

او گفت : متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند با ثبت نام در سامانه کارا و وارد کردن اطلاعات کسب و کارشان در صورت داشتن شرایط لازم تسهیلات را دریافت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان اینکه سود این تسهیلات ۱۲ درصد است، افزود: براساس دستورالعمل‌های صادره اقساط این تسهیلات ۲۴ ماهه است و دوره بازپرداخت آن با چند ماه تنفس از اول خرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود.

رحیمی ادامه داد: مرجع رسیدگی و تایید درخواست‌ها و اطلاعات تخصصی متقاضیان، اداره کل‌های ورزش و جوانان استان‌ها و در نهایت وزارت ورزش است و اطلاعات تکمیل شده متقاضیان، در صورت تایید وزارت ورزش برای پرداخت وام به بانک عامل ارسال می‌شود.

او افزود: سقف پرداختی این تسهیلات با توجه به نوع و ابعاد و شاغلین هر بنگاه فعالیت بنگاه‌ها متفاوت است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ادامه داد: بخش عمده‌ای از باشگاه‌های استان در سامانه دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند و تاکنون حدود سه میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رشته‌های کم برخورد فعال هستند

رحیمی گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی و زرد از نظر شیوع بیماری کرونا، رشته‌های ورزشی کم برخورد مجاز به فعالیت هستند.

او گفت: فعالیت این رشته‌ها در سطح استان تنها در صورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز شناخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ادامه داد: فعالیت رشته‌های ورزشی رو باز و کم برخورد مانند پینگ پنگ، فوتبال، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و والیبال نیز با ۵۰ درصد ظرفیت مانعی ندارد.

رحیمی با بیان اینکه استخر‌ها همچنان تعطیل است، گفت: رشته‌های پر برخورد مانند کاراته، کشتی، جودو و ورزش‌های رزمی تکواندو ممنوعیت فعالیت دارند و سالن‌های تخصصی آن‌ها نیز بسته است .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋