🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بادی: عزیزی هنوز کار عجیب و ایده الی در فدراسیون تنیس نکرده است

نفر اول رنکینگ تنیس ایران درباره شرایط این رشته ورزشی در کشور توضیحاتی داد.

امیرحسین بادی بازیکن رنک اول تنیس کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش اخبار ، درباره تصاحب این رنکینگ بیان کرد: من رنک یک تنیس ایران هستم، اما واقعا بازیکن اول تنیس  نیستم، چون بازیکنانی مانند حمیدرضا نداف و شاهین خالدان در این رنکینگ حضور ندارند و در غیاب این ۲ تنیسور من به رتبه اول رسیده ام.

او ادامه داد: با این حال بابت کسب دوباره این رنکینگ بسیار خوشحالم و آرزوی هر تنیسوری کسب این رتبه است. رنکینگ در تنیس ایران ملاک نیست، چون با سالی ۲ یا ۳ مسابقه رنک بازیکنان مشخص نمی‌شود، اما حالا روی کاغذ به این مهم رسیده ام. از همه کسانی که کمک کردند تا رنک اول شوم سپاسگزارم، گرچه فکر می‌کنم باز هم در غیاب بهترین‌ها من به این رنک رسیده ام.

بادی درباره عملکرد داود عزیزی به عنوان رئیس فدراسیون تنیس اظهار کرد: راجع به برنامه‌های فدراسیون تنیس نظری ندارم، اما می‌دانم به هر ۱۰ کاندیدای هدایت تیم ملی تنیس قول سرمربیگری داده بودند. مهم‌ترین کار انتخاب سرمربی تیم ملی در این مقطع است تا ملی پوشان سر و سامانی بگیرند. هنوز هم فدراسیون مردد است و البته دخالتی در این امر ندارم و آن‌ها کارشان را بهتر می‌دانند و امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرند. من هنوز از عزیزی اقدام ایده الی ندیده ام. در صورتی که در زمان مجید شایسته مسابقات جام حذفی و جایزه بزرگ هر ساله طبق روالش برگزار می‌شد.

او افزود: هنوز عزیزی به مرحله قضاوت نرسیده است، اما امیدوارم تنیس سر و سامان بگیرد چرا که اوضاع تنیس اصلا خوب نیست و همه تنیسور‌ها بی انگیزه و نا امید هستند که از یک جهت می‌توان به آن‌ها حق داد. امیدوارم این ورزش شخصی درست شود و نباید از فدراسیون زیاد توقع داشت، اما فدراسیون این ورزش را به حال خود رها کرده است. سینا مقیمی، حسام یزدی، شاهین خالدان و ... به صورت شخصی در حال تمرین کردن هستند و واقعا نیاز به حمایت داریم، با این حال به بی محلی عادت کرده ایم.  

بادی درباره شرایط این روزهایش گفت: اگر لیگ متمرکز برگزار شود قطعا بازی خواهم کرد چرا که با توجه به کمبود مسابقات همه راغب به حضور در لیگ هستند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋