🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آبرسانی به شهرک های غرب زاهدان پس از دو دهه بی آبی

مدیر عامل شرکت آبفا سیستان وبلوچستان از آغاز طرح آبرسانی به شهرک‌های غرب زاهدان پس از دو دهه بی آبی خبر داد.

علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از زاهدان ، با بیان اینکه شهرک های غرب زاهدان شامل غدیرشهر، مسکن مهر سه خانواری، شهرک جهاد و شهرک برق در حال حاضر محل سکونت بیش از ۳ هزار خانوار  است گفت: این شهرکها در طرح الحاقی جدید به محدوده شهری زاهدان اضافه شدند و مقرر بود آب مورد نیاز ساکنین، از محل خط دوم انتقال آب چاه نیمه به زاهدان تأمین شود.

او افزود: با گذشت بیش از دو دهه از آغاز واگذاری و سکونت اهالی در این مناطق و تأخیر در اجرای خط دوم انتقال آب به زاهدان، اهالی این مناطق برای چندین سال، ناگزیر به استفاده از آب تانکری بودند که این امر باعث بروز مشکلات عدیده ای به جهت کیفی و بهداشتی برای شهروندان شده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: علی رغم کمبود‌های موجود در منابع تأمین آب شهر زاهدان، بنا به درخواست مردمی، شرکت آب و فاضلاب خود را متعهد نمود تا با حداکثر توان، بخشی از مشکلات این شهروندان را به صورت نوبت بندی مرتفع سازد لذا پروژه آبرسانی به شهرک‌های غرب زاهدان در سال‌های اخیر در دستورکار این شرکت قرار گرفت. این پروژه شامل بیش از ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع آب، حدود ۱۰ کیلومتر خط انتقال و یک باب ایستگاه پمپاژ در چند فاز که در سنوات قبل آغاز شده بود و به دلیل کمبود اعتبارات با کندی مواجه شد.

قاسمی افزود:: در سال جاری با پیگیری‌های انجام شده و افزایش توان عملیاتی در چند جبهه کاری، این پروژه در اولویت اجرایی شرکت قرار گرفت و در حال حاضر تمامی بخش‌های طرح مذکور اجرایی شده و طرح در حال بهره برداری است.

او با اشاره به اینکه، پروژه آب بهداشتی مورد نیاز اهالی شهرک‌های غرب به صورت نوبت بندی هفتگی، در اختیار این عزیزان قرار میگیرد افزود: در حال حاضر انشعابات متقاضیان در بخش شمالی جاده گوربند شامل مسکن مهر ۳ خانواری و غدیرشهر واگذار و به روزرسانی شده است و بخش‌های شهرک جهاد و شهرک برق نیز در حال واگذاری و نصب انشعابات است.

قاسمی افزود: رضایتمندی مشترکین و تسریع در انجام این پروژه، حاصل مطالبات مردمی و تلاش مضاعف شرکت آب و فاضلاب بوده که منجر به تحقق تأمین آب در این مناطق شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋