🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حضور کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون در بین سه کانون برتر کشور

کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون در بین سه کانون برتر کشور حضور دارد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شیراز ، شفیعی مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور شهرستان کازرون، گفت: چهارمین جلسه توجیهی، آموزشی و مشورتی رابطان فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) که ۱۷ آذرماه امسال به صورت مجازی برگزار شد، برای چهارمین هفته متوالی کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون در بین سه کانون برتر کشور در طرح ملی ایران قوی قرار گرفت.

او، بیان کرد: طرح ملی ایران قوی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای استفاده از ظرفیت ها و بهره گیری از آموزه های قرآن، سیره اهل بیت(ع)، مسجد و بیانیه گام دوم انقلاب و با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل قرآن و سیره اهل بیت(ع)، مسجد و گام دوم انقلاب، پیشرفت و امید به آینده، مقاومت و عزت ایرانی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

شفیعی، با اشاره به اینکه این طرح ملی ویژه زیست‌‌ بوم فهما، طراحی و در سطح کانون های مساجد اجرا می شود، تصریح کرد: شناسایی و توانمندسازی استعداد های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی، ترویج روحیه امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از جمله اهداف طرح ایران قوی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور شهرستان کازرون، ادامه داد: این طرح به خوبی توانسته رویکرد مناسبی برای دوران شیوع بیماری کرونا باشد و همچنان فعالان فرهنگی می توانند مبتنی بر فضای مجازی کارهای فرهنگی و اجتماعی خود را پیگیری کنند.

او، افزود: انتظار می رود با ایجاد زمینه رقابت در سامانه بچه‌های مسجد بتوانیم پویایی فعالیت‌های فرهنگی در مساجد را ماندگار کنیم و شاهد رونق مساجد باشیم.

طرح ملی ایران قوی با مشارکت  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بازه زمانی هفته دفاع مقدس تا سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) در حال اجرا است.

منبع: شبستان

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋