🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاهش روند بستری ها و مبتلایان به کرونا در سنقر و کلیایی

فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه روند بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در شهرستان در هفته‌های اخیر رو به کاهش بوده است، گفت : مراسم عزا، شادی و دورهمی‌های خانوادگی اصلی‌ترین عامل ابتلای مردم به بیماری کرونا است.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت : وضعیت شهرستان از روز‌های اخیر از سطح هشدار و قرمز به وضعیت نارنجی تغییر پیدا کرده است.

او با بیان اینکه مهمترین نگرانی ما مهمانی‌های شب یلدای امسال است، گفت : موفقیت در مدیریت بیماری کرونا به رفتار جامعه بستگی دارد و به طور قطع اگر بخواهیم در شب یلدای امسال همچون سال‌های قبل رفتار کنیم با وضعیت خوبی مواجه نخواهیم بود.

فرماندار سنقر و کلیایی ادامه داد: از بزرگان، فعالان فرهنگی و مجازی شهرستان درخواست دارم که کمک کنند آداب و رسوم شب چله امسال در شهرستان به سمت و سوی برگزاری در فضای مجازی برود.

رئیس قرارگاه شهید سلیمانی در شهرستان سنقر و کلیایی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مطلوب این قرارگاه در شهرستان اشاره کرد و افزود: شناسایی مبتلایان بی‌اطلاع و ناقل ویروس کرونا یکی از اصلی‌ترین اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او گفت: در سایه همکاری خوب آحاد مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های هوشمند، میانگین تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سطح شهرستان روند کاهشی داشته است.

مرتضوی ادامه داد: با مشارکت سازنده مردم شهرستان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و با اجرای هرچه بهتر محدودیت‌ها و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نیرو‌های داوطلب بسیج مردمی، مرکز بهداشت و هلال احمر بتوانیم تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا را به کمترین میزان ممکن برسانیم.

فرماندار سنقر و کلیایی از مردم شهرستان درخواست کرد با پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با در خانه ماندن به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری به حفظ سلامتی خود و جامعه اهمیت دهند و به طور قطع در صورت رعایت نکردن موارد فوق شرایط پیش آمده پایدار نخواهد ماند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋