🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دانستنی هایی جذاب از جنسیس G۷۰

جنسیس G۷۰ مدل ۲۰۲۲ با طراحی جدید و چراغ‌های چهارگانه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار  گروه اقتصادی اخبار ، اولین تصاویر رسمی جنسیس G۷۰ مدل ۲۰۲۲ به صورت رسمی منتشر شدند. این خودروی کره‌ای با زبان طراحی جدید سازنده خود توسعه پیدا کرده و جذابتر از گذشته شده است. این سدان بزرگ لوکس هنوز هم به دنبال به روزرسانی است و در واقع این نمونه تولیدی یک فیس لیفت بزرگ به جای مدل نسل بعدی است.

این یک واقعیت شناخته شده است که G۹۰ بعدی دارای چراغ‌های جلو چهارگانه خواهد بود و طراحی شبیه دیگر تولیدی دارد. GV۸۰ کوچکتر و GV۷۰ که به تازگی رونمایی شده است همانند نسل دوم G۸۰ و G۷۰ فیس لیفت شده از همین موضوع پیروی می‌کنند. در طراحی بخش پشتی این خودروی کره‌ای سدان تغییراتی زیادی اعمال شده و چراغ‌های چهارگانه نیز در این بخش حضور دارند که برای طراحی آن‌ها از بال‌های اطراف لوگوی جنسیس الهام گرفته شده است.

2022 Genesis G90 به طور اختصاصی براساس عکسهای جاسوسی ارائه شده است

این خودرو دارای دیفیوزر هم رنگ بدنه و اگزوز‌های بیضی شکل است.  نمونه‌های اولیه ۲۰۲۲ G۹۰ با صفحه لمسی دیجیتال و سرگرمیدر کنار هم است که در یک تکه شیشه قرار گرفته اند. این یک تنظیم دو صفحه‌ای است، همان چیزی که در بسیاری از مدل‌های مرسدس پیدا خواهید کرد، اما مطمئن هستیم که جنسیس چرخش خاص خود را روی آن قرار خواهد داد.

2022 Genesis G90 به طور اختصاصی براساس عکسهای جاسوسی ارائه شده است

مشخصات فنی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گرچه ما شنیده ایم که ۵.۰ لیتری V۸ تنفس طبیعی همچنان ارائه می‌شود. علاوه بر این، گفته می‌شود G۹۰ اصلاح شده تعلیق هوا را برای سواری نرم به دست می‌آورد، زیرا برای یک سدان پریمیوم بزرگ مناسب است. گزارش‌های محلی حاکی از آن است که مدل جنسیس دارای یک سیستم رانندگی نیمه مستقل سطح ۳ پیشرفته نیز خواهد بود.

2022 Genesis G90 به طور اختصاصی براساس عکسهای جاسوسی ارائه شده است

در کابین این خودرو سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر بزرگ ۱۰.۲۵ اینچی قرار گرفته که شامل طراحی رابط کاربری جنسیس می‌شود و از آپدیت OTA، اپل کارپلی، اندروید Auto و حالت Valet پشتیبانی می‌کند. جنسیس پد شارژ بی‌سیم را به جای عمودی به صورت افقی درون کابین قرار داده است. غیر از این تغییرات، سایر بخش‌های کابین مشابه گذشته است. اگر قرار باشد گزارش‌های اخیر باور شود، قرار است رونمایی رسمی تا پایان سال ۲۰۲۱ برای منطقه KDM انجام شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋