🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای بهینه طرح زمستانی در البرز

رئیس پلیس راهور البرز بر اجرای هرچه بهتر طرح زمستانی توسط پلیس راهور و سایر دستگاه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از البرز ،سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرزبا اشاره به اجرای مشترک رزمایش زمستانه پلیس راهور دستگاه‌های خدمات رسان است، گفـت: ارائه خدمات مضاعف و مطلوب و افزایش آرامش در سفر و ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی با هدف کاهش سوانح رانندگی از جمله اهداف مهمی است که در اجرای طرح زمستانه پلیس و دیگر دستگاه‌ها دنبال می‌کنند.

رئیس پلیس راهور البرز افزود: استفاده از ابتکار، روش‌های نوین، تحقیق و پژوهش و فرهنگ سازی مناسب در بحث رانندگی از جمله مولفه‌هایی است که می‌تواند در امنیت ترافیکی نقش تاثیرگذاری داشته باشد که پلیس راهور نیز در رویکرد خود به دنبال تحقق هر چه مطلوب‌تر آن بوده و اجرای این طرح نیز بر مبنای این نگرش برنامه ریزی و اجرایی شده است.

سرهنگ شرق انسجام و هماهنگی دستگاه‌ها را در مدت زمان اجرای طرح مورد تاکید قرار داد، گفت: اجرای رزمایش طرح زمستانه پلیس راهور استان با تلاش و همت بلند دستگاه‌های دخیل، چون شهرداری، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، آتش نشانی، اصحاب رسانه و سایر دستگاه‌های خدمات رسان تا روز‌های پایانی اسفندماه تداوم خواهد داشت.

او اجرای بهینه طرح زمستانی را اولویتی مهم در برنامه ریزی‌های کارشناسان امر دانست و افزود: همدلی، همراهی، هماهنگی و انسجام دستگاه‌های اجرایی از جمله مقوله‌های مهمی بوده است که در جلسات متعدد کارشناسی پلیس و دستگاه‌های حاضر در اجرای طرح بر آن تاکید و برنامه ریزی شده است.

رئیس پلیس راهور البرز گفت:  شهروندان  از سفر‌های غیر ضروری در شرایط جوی نامناسب پرهیز کرده و در صورت مسافرت از سالم بودن وسایل گرمایشی و همراه داشتن و تجهیزات زمستانی علی الخصوص زنجیر چرخ اطمینان پیدا کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋