🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازسازی خانه های سیل زده دشتستان به زودی آغاز می شود

به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهر وحدتیه در شهرستان دشتستان بیان کرد: ارائه تسهیلات کم بهره و کمک‌های بلاعوض به واحد‌های مسکونی آسیب دیده از سیل در دستور کار است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: جمع بندی خسارت‌ها صورت گرفته است و بازسازی واحدهای مسکونی به ویژه آن‌هایی که خسارت جدی دیده اند، تا چند روز آینده آغاز می‌شود.

او ادامه داد: بیشترین خسارت سیل ۱۶ آذر در استان بوشهر، در شهرستان دشتستان مربوط به شهر وحدتیه است و به خانه‌هایی که در مسیر رودخانه‌ بودند، آسیب وارد آمده است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی از واحد‌هایی که خسارت جدی دیده‌اند باید جابه جا شوند، عنوان کرد: جمع بندی خسارت‌ها صورت گرفته است و به استانداری و وزارت کشور گزارش شده است که پس از تصویب اعتبار لازم بازسازی آغاز می‌شود.

مهدیان ادامه داد: بنیاد مسکن، تا مراحل تخصیص منابع اعتباری بازسازی واحدهای مسکونی را به ویژه آن‌هایی که خسارت جدی دیده اند، تا چند روز آینده آغاز می‌کند.

او بیان کرد: ارائه تسهیلات کم بهره و کمک‌های بلاعوض در سه بخش مسکن، معیشت و تعمیرات مسکن در نظر گرفته شده است و به خسارت دیدگان پرداخت می‌‌شود.

 معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به واحد‌هایی که صددرصد خسارت دیده اند، هم تسهیلات کم بهره و هم کمک‌های بلاعوض تعلق می‌گیرد.

بارش ۱۶۰ میلیمتر باران در مدت کوتاهی در یکشنبه ۱۶ آذر، در شهرستان دشتستان سیلاب به راه انداخت که در این حادثه دو نفر جان باختند و خسارت‌های زیادی به خانه‌ها، تاسیسات زیربنایی، کشاورزی، دامداری و محل کسب و کار مردم در این شهرستان به ویژه شهر وحدتیه وارد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋