🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند به پایان رسید

آئین اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند با حضور رئیس رسانه ملی و چند تن از مدیران صدا و سیما برگزار شد.

چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند به پایان رسید

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون  گروه فرهنگی اخبار ، اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، شاه آبادی معاون سیما، یزدی مدیر شبکه مستند و جمعی از مستند سازان در مرکز همایش های رسانه ملی با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه شاه آبادی معاون سیما گفت: در چند سال گذشته رنگ آنتن و قاب تلویزیون به برکت زحمات و تلاش های هنرمندانه مستند سازان رنگ و بوی دیگری پیدا کرده است.

وی افزود: خوشبختانه این ژانر و این گونه ار تولیدات تلویزیونی ارتباط خوب و عمیقی با مخاطبان برقرار کرده است. خسته نباشید به همه عزیزان مدیران شبکه مستند،مدیر سابق شبکه مستند مسلم غفوری و معاون سابق آقای میرباقری میگویم و از آنها تشکر می کنیم.

شاه آبادی اظهار کرد: حقیقتا در این چند سال برای اینکه مستند بتواند جایگاه ویژه ای در فرهنگ کشور و در قاب تصویر پیدا کند، اقدامات ویژه ای انجام شده است و امروز زیر ساخت قابل توجه ای برای توسعه مستند وجود دارد.

وی عنوان کرد: مستند به عنوان یک تلاش برای کشف حقیقت، بازنمایی حقیقت، بیان نزدیک به واقع به مخاطب، امروز توانسته در بین مردم جای ویژه ای باز کند. ما باید روی این ذائقه سازی کار ویژه ای کنیم، در واقع روی موضوعی که مخاطب ما به آن توجه دارد برنامه ریزی کنیم. چرا که می تواند به زندگی و شناخت ما کمک کند. همچنین می تواند معرفت افزایی برای مخاطب داشته باشد بنابراین باید روی آن سرمایه گذاری کنیم.

معاون سیما گفت: اگر مستند، یک مستند پژوهش محور باشد و یا اگر مستند ساز زاویه دید درست و نگاه واقعی و انتخاب درست داشته باشد، طبیعی است ما را در بیان و مقاصد به هدف نزدیک می کند. امروز که این زیر ساخت ارزشمند با حمایت جدی ریاست رسانه ملی فراهم شده است بایدجمع مستند سازان با بارش فکری و انتخاب درست و رویکرد مسئله محوری به جای موضوع محوری نیاز مخاطب را به درستی بشناسند.

وی ادامه داد: باید به دقت و پژوهش مورد نیاز یک مستند توجه و تامل  و یک فصل جدید در مستند سازی ارائه وعرضه کنیم. امروز تنها شبکه مستند عرضه کننده تولیدات شما نیست ،بلکه این ژانر و گونه نمایشی در اکثر شبکه ها جای خود را باز کرده است.

 

در حال تکمیل/

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋