🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای برنامه های فرهنگی از اولویت های اساسی هیات فوتبال اردبیل است

صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های اخبار  از اردبیل ، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی هیات فوتبال استان با شیوه خاص و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد و برای پیشگیری از ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی هیات فوتبال استان اردبیل با افراد محدود و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از اولویت‌های مهم هیات فوتبال استان اردبیل است.

او از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هیات فوتبال استان در مناسبت‌ها و روز‌های خاص طبق تقویم خبر داد و افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام و غبارروبی مزار شهدا و برگزاری برنامه‌های هفته بسیج و حضور در نمایشگاه دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) استان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل مسابقه پویش در خانه بمانیم با محوریت تکنیک‌های فوتبال و گندزدایی و ضدعفونی محل هیات فوتبال استان و شهرستان‌ها و ضدعفونی باشگاه فرهنگی ورزشی انجام شد و ماسک و مواد ضدعفونی و کمک‌های مومنانه توسط هیات فوتبال استان انجام شد.

نوتاش از تجلیل از روابط عمومی‌های ورزشی به مناسبت هفته روابط عمومی توسط هیات فوتبال استان خبر داد و افزود: اعضای هیات فوتبال استان اردبیل به کمپین کرونا پلاس برای پیشگیری از ویروس کرونا پیوستند.

او گفت: از پیشکسوتان فوتبال و فوتسال شهرستان‌ها نیر تجلیل شد و همچنین از مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مدارس فوتبال توسط کمیته فرهنگی هیات فوتبال استان اردبیل در مناسبت‌های مختلف قدردانی شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل افزود: از سمیه خرمی خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان اردبیل نیر امسال قدرانی شد و همچنین از داوران و خبرنگاران به مناسبت روز داور و خبرنگار تجلیل شد.

نوتاش از برگزاری مسابقه چهارجانبه فوتسال یادواره شهید سلیمانی در کوثر خبر داد و گفت: به مناسب هفته حجاب و عفاف مسابقه فوتسال در اصلاندوز برگزار شد.

او تجلیل از سادات فوتبال به مناسبت غدیر خم و برگزاری عزاداری محرم با حضور جامعه فوتبال و فوتسال استان و دیدار با ائمه جمعه و فرمانده سپاه استان و حضور در منزل و مزار شهیدعلی بیرامی را از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی هیات فوتبال استان طی امسال عنوان کرد و گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات فوتسال و فوتبال در شهر‌های مختلف برگزار شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋