🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاهش اندک در موارد سرپایی، بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از کاهش اندک مراجعه کنندگان سرپایی، بیماران بستری در مراکز درمانی و مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۷ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۶۲ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۱۹ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی اضافه کرد: هم اکنون ۲۴۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۰۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۶۶۳ نفر است.

شیرانی گفت: هم اکنون ۴۶ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

او با اشاره به اینکه روند افزایشی بیماری در استان چهارمحال و بختیاری متوقف شده است افزود: در حال حاضر کاهش مختصری در تعداد موارد بستری، بیماران بدحال و ورودی‌های به بیمارستان‌های استان مشاهده می‌شود.

شیرانی اضافه کرد: ثباتی که در حال حاضر در بیماری کرونا در استان حاکم شده است بسیار شکننده است و لازم تا مردم کماکان موازین بهداشتی را رعایت کنند.

او ادامه داد: همچنین وظیفه ما به عنوان متولیان بهداشت و درمان و همچنین وظیفه سایر نهاد‌های نظارتی است که نظارت دقیق‌تری روی محدودیت‌های وضع شده داشته باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋