🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش سازمان پژوهش به تغییر در متن کتاب درسی تغییرات سال آینده اصلاح می شود

توضیح رییس سازمان پژوهش در خصوص اندک تغییرات در متن هوشنگ مرادی کرمانی

رئیس سازمان پژوهش درباره علت تغییر در متن یکی از مطالب کتاب درسی و اصلاح این تغییر در سال آینده توضیح داد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی اخبار ، حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ارتباط با چند کلمه‌ تغییر یافته در مطلب سفرنامه‌ اصفهان بیان کرد: به جهت اینکه در حال حاضر بنده مسئولیت سازمان را به عهده دارم، مسئولیت این تغییر را که در زمان مدیریت بنده نبوده است، می‌پذیرم.

او افزود: در این تغییرات متن «وضو گرفتم و نماز خواندم» اضافه شده که شاید تصور فرد تغییر دهنده این بود که متن را کامل کند و با این تغییرات اثر عبادی و معنوی‌اش بر دانش آموز بیشتر باشد، اما باید تاکید کنم اینگونه تغییر در متن یک نویسنده مورد تایید ما نیست و برای سال آینده هم قطعا اصلاح و به متن اصیل خودش باز خواهد شد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه در پایان متن کتاب هم که این متن با اندک تغییر نوشته شده است، بیان کرد: این نوشته در جهت اطلاع نویسنده و مخاطب از تغییرات بوده، اما باز هم می‌گویم که مورد تایید ما نبوده و با توجه به اینکه کتاب‌های سال تحصیلی آتی هنوز چاپ‌سپاری نشده است اصلاحات لازم برای سال آینده انجام خواهد شد.

ملکی گفت: به جهت شفاف سازی رسانه‌ها و مخاطبان از این طریق اعلام می‌کنم در قالب ماموریت ویژه به همکارانم دستور داده‌ام تمام تغییرات که مبتنی با استاندارد‌ها و شاخص‌های تالیف کتاب درسی نبوده است، مورد بررسی و اصلاح قرارگیرد و این شامل همه‌ مطالب کتاب‌های درسی می‌شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار کرد: رسالت ما در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تالیف کتاب‌های درسی بر مبنای اسناد تحولی و شاخص‌های علمی و تربیتی این حوزه است و با توجه به حساسیت این محتوا‌ها رصد کتناب‌های درسی با دقت بیشتری انجام می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋