🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

غرس نهال به یاد شهید فخری زاده و شهدای سلامت در جنوب کرمان

در روز جهانی خاک، همزمان با سراسر کشور، به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهید فخری زاده و شهدای مدافع سلامت امروز در جنوب کرمان آئین غرس نهال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، با حضور اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی، حجت الاسلام حسینی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان، احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و جمعی از مسئولان و روسای ادارات شهرستان جیرفت آئین غرس چندین اصله نهال به یاد شهید فخری زاده و شهدای سلامت جنوب کرمان در منطقه دولت آباد شهرستان جیرفت برگزار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در حاشیه این مراسم گفت: امروز به مناسبت روز جهانی و هفته ملی خاک برنامه‌هایی در حوزه‌ جنگل کاری و نهال کاری در هفت شهرستان جنوبی همزمان با سراسر کشور اجرایی شد.

احمدی ضمن اشاره به اهمیت خاک به عنوان بستر تولید و توسعه پایدار، افزود: خاک در هر کشوری از جنبه‌های مختلف اقتصادی، زیست محیطی و بسیاری جهات دیگر ارزشمند است که امسال روز جهانی خاک با شعار "خاک را زنده نگهداریم و تنوع زیستی خاک را حفظ کنیم" همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

او با اشاره به شروع عملیات درخت کاری و تقویت پوشش گیاهی در سطح ۲۳۲ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی در سراسر کشور همزمان با هفته ملی خاک تصریح کرد: در جنوب کرمان نیز تعهد اجرای پروژه‌های بیولوژیک، بیابان زدایی در سطح ۴۰۰ هکتار، ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار احیا و اصلاح مراتع، ۲۵۰ هکتار توسعه و احیای جنگل، ۹۰۰ هکتار توسعه زراعت چوب و در سطح ۵۵۰ هکتار جنگل کاری اقتصادی با مشارکت مردم از تعهدات این اداره کل است که عملیات اجرایی آن از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋