🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جریمه حدود ۲ هزار نفر در اجرای طرح محدودیت تردد در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای طرح محدودیت تردد، یک هزار و ۹۹۷ نفر در خراسان شمالی جریمه شده اند.

به گزارش گروه استان های اخبار از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: محدودیت‌های تردد برابر تشخیص ستاد ملی و استانی کرونا و همچنین سلسله مراتب فرماندهی ناجا یک هفته دیگر نیز تمدید شده است.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه همکاری و همراهی شهروندان در طول اجرای طرح محدودیت تردد بسیار اثر گذار بوده است، افزود: این همکاری و همراهی شهروندان به گونه‌ای بود که با کاهش چشمگیر آمار کشته‌ها همراه بودیم و انتظار می‌رود تا این همراهی‌ها تداوم داشته باشد.

او  با بیان اینکه نیروی انتظامی در شهر‌های قرمز و نارنجی، محدودیت‌هایی را اعمال کرده است، عنوان کرد: در این شهر‌ها تردد خودرو‌های غیربومی ممنوع و در شهر‌هایی که قرمز بودند نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ بامداد تمام تردد‌ها ممنوع هستند.

سردار مظاهری ادامه داد: در طول اجرای این طرح یک هزار و ۵۰۰ فقره جریمه ۲ میلیون ریالی، تعداد ۱۸۴ فقره جریمه ۵ میلیون ریالی و تعداد ۲۵۹ فقره هم جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای رانندگان متخلف که توجه‌ای به اجرای این محدودیت‌ها نداشتند، صادر شده است.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی عنوان کرد: اماکن و مسئولان صنوف نیز در این مدت همکاری بسیار خوبی داشتند که انتظار می‌رود این همکاری و همراهی‌ها با نهایت جدیت تداوم داشته باشد.

سردار مظاهری همچنین از پلمپ ۷۹ صنف متخلف در این مدت خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این طرح ۲ هزار و ۸۹۳ مورد بازدید از اصناف انجام شده که به یک هزار و ۱۹۰ صنف نیز تذکر لازم ارائه شده است.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی  با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۸۸۹ مورد تذکر لسانی نیز به رانندگان خودرو‌ها داده شده، تصریح کرد: از تمام شهروندان و افرادی که از مسیر این استان در حال تردد هستند انتظار داریم تا با ماموران پلیس راه و راهور و عوامل انتظامی که به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام وظیفه هستند، همکاری لازم و مستمر را داشته باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋