🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توزیع بسته معیشتی و بهداشتی در سقز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان سقز خبر د

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سنندج  ، حجت الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسته‌های معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا و مردم کم بضاعت سقز توزیع شد.

او گفت: این بسته معیشتی با همکاری فرمانداری ویژه سقز تهیه و بین نیازمندانی که از هیچ یک از ارگان‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج کمک دریافت نکرده‌اند، توزیع شد.

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: افراد نیازمند واقعی را از طریق کانون‌های فرهنگی تبلیغی و ائمه جماعت شهرستان سقز و خانه‌های قرآنی و گروه‌های جهادی شناسایی کرده‌ایم و با کمک همین عزیزان بسته‌های معیشتی و بهداشتی را به صاحبان آن‌ها خواهیم رساند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز افزود: در طول شیوع کرونا در این شهرستان در چند مرحله بیش از ده هزار بسته معیشتی، بسته بهداشتی و ماسک، بین نیازمندان سقزی توسط اداره تبلیغات اسلامی سقز توزیع شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان داشت: تلاش می‌شود تا با همکاری و برنامه‌ریزی بتوانیم از شیوع کرونا جلوگیری کنیم و با اجرای این اقدامات و طرح‌ها از آمار ابتلا و مرگ و میر کاسته شود.

او تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی در همه برهه‌ها و عرصه‌های حساس و خطیر همواره یاریگر مردم بوده و در این راستا نیز کمک‌ها و مساعدت‌های خود را بی‌دریغ انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام رازیانی با بیان اینکه اجرای عملیات فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از برنامه‌های محوری سازمان تبلیغات اسلامی در نیمه دوم امسال است، گفت: این برنامه از ۱۳ آبان ماه در سراسر کشور شروع شده و تا ۱۳ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» ادامه دارد و در شهرستان سقز هم اجرا می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋