🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گرفتن سهم کامل مردم بابت بلیت مترو به دور از عدالت است

فراهانی گفت: تا زمانی که سهم یک سومی دولت در حمل و نقل عمومی را نگرفته‌ایم، به دور از انصاف است که بخواهیم سهم مردم را به طور کامل از آن‌ها بگیریم.

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی اخبار ، در واکنش به برخی اظهارنظر‌ها مبنی بر لزوم پرداخت سهم واقعی مردم (۵ هزار تومان) در استفاده از مترو گفت: قطعا در شرایط خاص اقتصادی کنونی این پول نباید از جیب مردم پرداخت شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دولت سهم یک سومی خود در حمل و نقل عمومی را پرداخت نکرده است، گفت: تا زمانی که سهم یک سومی دولت در حمل و نقل عمومی را نگرفته‌ایم، به دور از عدل و انصاف است که بخواهیم سهم یک سومی مردم را به طور کامل از آن‌ها بگیریم.

وی با بیان اینکه همه از وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه آگاه هستند، تصریح کرد: بیشترین استفاده کنندگان از مترو و اتوبوس، ضعیف‌ترین افراد جامعه هستند.

فراهانی با تأکید بر اینکه این سهم نباید از جیب مردم پرداخت شود، بیان کرد: این سهم باید بین دولت و شهرداری تقسیم شود و در شرایط امسال و سال بعد بخش بیشتری از هزینه‌ها را پرداخت کنند، تا مردم بتوانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در همه جای دنیا حمل و نقل عمومی ارزان و استفاده از خودروی شخصی گران است، گفت: ۹۰ درصد خودرو‌هایی که در ترافیک روزانه می‌بینیم تک سرنشین هستند و علت آن هم این است که فاصله قیمتی مناسبی وجود ندارد و استفاده از حمل و نقل عمومی از حیث خلوت بودن و توسعه یافتگی جذاب نیست.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋