🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حفاظت از منابع طبیعی حتی در ایام تعطیلات کرونائی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: حفاظت از جنگل ها، مراتع و عرصه‌های طبیعی وظیفه ذاتی و اصلی ماست و تعطیل بردار نیست.

حفاظت از منابع طبیعی حتی در ایام تعطیلات کرونائی

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از همدان ، اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: حفظ منابع طبیعی از مهم‌ترین مسائل حیاتی جامعه است و در ایام تعطیلات کرونائی نیز یگان حفاظت منابع طبیعی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی وبا گشت زنی وبرقراری کشیک از این نعمات الهی محافظت می‌کند و تعطیل شدنی نیست.

او افزود: جنگل‌ها نقش فزاینده‌ای در حفاظت آب و خاک، منابع آبی، پوشش گیاهی، تنوع زیستی و تقویت آب سفره‌های زیرزمینی دارند.

خزائی اظهار کرد: منابع طبیعی یک نعمت الهی است و برای آیندگان باید حفظ شود و همه آحاد مردم بایداز آن مواظبت کنند.

مدیر کل منابع طبیعی استان اظهار داشت: هر فرد به لحاظ وظیفه اجتماعی، اسلامی و انسانی، مسئولیت دارد که به محیط زیست ومنابع طبیعی جامعه کمک کند تا از این طریق بتوانیم به توسعه پایدار دست یابیم و جامعه‌ای سالم و بانشاط داشته باشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به شرایط بوجود آمده در کشور در خصوص شیوع بیماری کرونا گفت: حفاظت و مراقبت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی با رعایت و حفظ نکات بهداشتی و مراقبتی، توسط نیرو‌های پرتلاش یگان حفاظت صورت می‌گیرد.

خزائی افزود: حفاظت از اراضی ملی مهمترین وظیفه منابع طبیعی است که این هدف مهم با توجه به شیوع بیماری هم تعطیلی ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی باید نهادینه شود و طوری برنامه ریزی شود که حتی در ایام تعطیلات کرونائی افراد سود جو نتوانند به عرصه‌های منابع طبیعی دست اندازی کنند ودر این ایام با افراد خاطی با هماهنگی مراجع قضائی وقاضی کشیک برخورد جدی صورت گیرد.

خزائی تصریح کرد: پوشیدن لباس فرم ومتحدالشکل برای کلیه نیرو ها‌ی حفاظتی، ایجاد انگیزه و تشویق برای همکاران پر تلاش درامرحفاظت، برقراری نظم وانضباط و آموزش نیرو‌های حفاظتی از موارد مهمی است که بایددر دستور کار قرار گیرد.

او تاکید کرد: گشت‌های یگان حفاظت اداره کل و شهرستان‌ها به صورت شبانه روزی در تمامی عرصه‌های منابع طبیعی ومناطق بحرانی استان در حال گشت زنی و حفاظت از اراضی ملی هستند و سامانه تلفنی ۱۵۰۴ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص آتش سوزی‌ها و  تصرفات  است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋