🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لزوم ایجاد میدان میوه و تره بار در چند نقطه شهر شهرکرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت‌: پیش بینی‌های لازم برای ایجاد میدان میوه و تره‌بار در چند نقطه از سطح شهر شهرکرد انجام و موانع به فوریت رفع شود.

نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی مشکلات میادین میوه و تره‌بار شهرکرد با اشاره به اینکه ایجاد این میادین در مرکز استان امروزه یکی از ضروریات مهم در تامین نیاز مردم محسوب می‌شود، اظهار داشت: نیاز است شهرداری شهرکرد مقدمات ایجاد این میادین را در چند نقطه از سطح شهر فراهم کند تا دسترسی مردم به خدمات در این میادین تسهیل شود.

او با اشاره به قیمت میوه و صیفی‌جات در استان، افزود: ایجاد میادین میوه و تره‌بار موجب می‌شود مردم بدون واسطه، محصولات کشاورزی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کنند.

نصیری با بیان اینکه برخی از اصناف و شهروندان شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری مانند لردگان، بروجن و سامان میوه و تره‌بار مورد نیاز خود را از استان‌های مجاور تهیه می‌کنند، اضافه کرد: اگر میادین میوه و تره‌بار در دسترس شهروندان و اصناف باشد می‌توانند نیاز خود را به این محصولات در درون استان تامین کنند.


او از احداث میدان میوه و تره‌بار در ورودی شهر شهرکرد خبر داد و گفت: ایستگاه اتوبوسرانی واقع در میدان قمربنی‌هاشم (ع) در ورودی و خروجی شهر شهرکرد محل عبور و مرور مردم و مکان مناسبی برای احداث میدان میوه و تره‌بار است.

نصیری افزود: برای بررسی قوانین و مقررات جهت احداث میدان میوه و تره‌بار در ورودی شهرکرد کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های اجرای مرتبط و متولیان این امر تشکیل شود.

او اضافه کرد: احداث میادین میوه و تره‌بار در چند نقطه از سطح شهر شهرکرد از تاکیدات استاندار چهارمحال و بختیاری است و نیاز دارد دستگاه‌های متولی هر چه سریع‌تر مقدمات اجرایی شدن این میادین را فراهم کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋