🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توزیع ۵۳ هزار بسته معیشتی از محل نیات واقفان بین نیازمندان فارس

به گزارش گروه استان های اخبار از شیراز ، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی با بیان اینکه در دو ماه گذشته از محل نیات واقفان ۵ هزار و ۴۸۱ بسته معیشتی و ۵ هزار و ۵۱۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان فارس توزیع شده است، گفت: در مدت مذکور ۱۳ کارگاه جدید تولید ماسک در بقاع متبرکه استان راه‌اندازی و ۲۶ هزار و ۲۲۰ عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون از محل اجرای نیت واقفان خیراندیش ۵۳ هزار و ۶۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

او با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون از محل اجرای نیت واقفان خیراندیش ۵۳ هزار و ۶۹۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۱۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان سراسر استان توزیع شده است، عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳ هزار و ۵۶۲ خانواده نیازمند اطراف بقاع متبرکه فارس شناسایی و ۱۰ هزار و ۹۴۴ بسته معیشتی بین این خانواده‌ها توزیع شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با بیان اینکه در همین ایام ۸ هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم بین کارتن خواب‌های شهر شیراز توزیع شده است، عنوان کرد: ۳ هزار بن‌کارت معیشتی به ارزش ۹ میلیارد ریال بین نیازمندان کمیته امداد، بنیاد شهید، خیریه‌ها و جامعه پیرامون بقاع متبرکه توزیع شد.

او با بیان اینکه در ایام محرم و صفر نیز ۱۲ میلیارد ریال ارزاق جهت پخت غذای تبرکی اطعام حسینی به بیمارستان‌های کرونایی حضرت علی اصغر (ع)، نمازی و فقیهی اختصاص یافت گفت: در همین ایام از محل نیات واقفان ۱۵ تن برنج به مبلغ ۳ میلیارد ریال خریداری و جهت توزیع بین هیئت‌های مذهبی به سازمان تبلیغات اسلامی تحویل داده شد.

صفری با بیان اینکه در حوزه اجتماعی نیز به مناسبت عید غدیر ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد به مبلغ ۷۱۰ میلیون ریال از محل نیات واقفان آزادسازی شدند، عنوان کرد: به همین مناسبت از محل نیات واقفان ۲۰ میلیارد ریال هدیه نقدی نیز به حساب ۴ هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خیریه‌ها واریز شد.

او از توزیع ۵ هزار و ۱۰۰ بسته مهر تحصیلی شامل کیف، نوشت‌افزار، دفتر و ... به ارزش ۵ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان نیازمند فارس خبر داد.

منبع: تسنیم

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋