🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شب شعر فاطمی با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در آبادان

به گزارش  گروه استان‌های اخبار از آبادان ،حجت الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، ، با اشاره به اقامه عزای برای فاطمه زهرا (س) و سپهبد شهید سلیمانی در ۴۰ مسجد شهری و روستایی گفت: این مراسم تا ۴۰ شب ادامه دارد که در این باره از ظرفیت عشایر، شعرا، هیأت‌های مذهبی، مبلغان و مبلغه‌ها و قرآن خوانان بهره می‌بریم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت: شب شعر فاطمی با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی ، شیوخ عشایر عرب، عموم مردم و با حضور شاعران آیینی در ۳ بهمن ماه برگزار می شود.

او به دیدار هفتگی با خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان و همچنین یکی از بستگان شهیدابومهدی المهندس در روستای مَدَن شهرستان اشاره کرد و افزود: در مدراس دخترانه و با استفاده از تشکل‌های مردمی، برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام فاطمیه از جمله زنگ فاطمیه برگزار خواهیم کرد؛ از سوی دیگر عکس‌های شهدای مقاومت از سوی هیأت‌های مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و حجره‌ها نصب می‌شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی از سوی هیأت‌های مذهبی شهرستان تا اربعین سردار پابرجا خواهد بود و ۷ بهمن ماه در درب بقعه سید عباس تجمع عزاداران فاطمی و یادبود سردار سلیمانی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام رویوران خاطرنشان کرد: شب شعر فاطمی را با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی، شیوخ عشایر عرب، عموم مردم و حضور شاعران آیینی در ۳ بهمن ماه برگزار خواهیم کرد و در این باره ۶ شاعر عرب و ۴ شاعر فارس زبان استانی و کشوری به شعرخوانی خواهند پرداخت.

او با بیان اینکه سه شنبه همایش ائمه جماعات مساجد محوری شهرستان برگزار می‌شود، گفت: در هر محله ای، یک مسجد را به عنوان پایلوت برای فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی، شناسایی مشکلات و آسیب‌های محله انتخاب کردیم و از لحاظ تجهیزات و اعتبارات فرهنگی کمک‌هایی به ائمه جماعات خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋