🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نجاتگران هلال احمر بوشهر به منازل آبگرفته کمک کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: گروه‌های امداد رسانی برای کمک به منازل و خودروهایی که دچار آبگرفتگی شده بودند، به نقاط مختلف رفتند.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به هشدار بارندگی‌ها و آماده باش تیم‌های عملیاتی دیروز پس از بارندگی برای امدادرسانی به مناطق مورد نظر اعزام شدند.

او، بابیان اینکه یکشنبه بارندگی‌ها در شهرستان گناوه و بوشهر با شدت بیشتری صورت گرفت، افزود: میزان زیاد بارندگی در شمال استان بوشهر و استان‌های همجوار باعث سرازیر شدن حجم زیادی از آب باران به سمت دریا شد که با احتمال مد دریا و ادامه روند بارندگی درباره تخلیه اضطراری منازل حاشیه رودخانه و به ویژه دره گپ شهرستان گناوه هشدار داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: توزیع اقلام زیستی و امدادی در بین حادثه دیدگان از سیل و آبگرفتگی منازل و خودرو‌ها در سطح شهرستان‌های متاثر از بارش‌ها در حال انجام است.

حاجیانی گفت: به روستای بقعه گناوه که با ۱۰ خانوار و جمعیت ۸۵ نفری در محاصره آب قرار گرفته بود، امدادرسانی شد.اکنون هم تیم‌های عملیاتی با کمک اهالی درحال بازسازی آبراه هستند و روند امدادرسانی ادامه دارد.

او عنوان کرد: افزون بر این، تیم واکنش سریع استان با توجه منازل بیشماری که در بافت کهن بوشهر وجود دارد و استحکام مناسبی ندارند، از ساعت‌های شروع بارندگی با تجهیزات کامل نسبت به امداد رسانی در این مناطق مستقر بودند.

5/1

5/2

5/3

5/4

5/5

> <

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋