🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هیچ اداره ای به صورت مطلق تعطیل نمی شود

استاندار خراسان رضوی گفت: در هیچ یک از ادارات تعطیلی کامل و مطلق وجود نخواهد داشت و با توجه به موضوع یک سوم حضور کارمندان، شرایط به مدیران ارشد دستگاه‌ها واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از مشهد ، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل استانداری برگزار شد، ضمن محکوم کردن ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده گفت: بررسی‌های اولیه در سطح استان نشان می‌دهد میزان بستری‌ها و فوتی‌ها در هفته گذشته روند نزولی داشته است.


او با اشاره به طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهر‌های قرمز از جمله مشهد، افزود: این طرح با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی تاکنون بیش از ۸۰ درصد موفقیت را در استان به دنبال داشته است.


استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته از مراکز صنفی و تجاری، همچنان باید تمرکز بیشتری بر حوزه نظارت و بازرسی وجود داشته باشد و اعمال قانون افراد محدود متخلف و بی‌تفاوت به محدودیت‌های ابلاغ شده تشدید شود.


معتمدیان بیان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در بخش امکانات بیمارستانی وجود دارد باید در حوزه اطلاع‌رسانی و پیشگیری در بین توده مردم استان تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود دورهمی‌های خانوادگی را عامل بسیار مهمی در ابتلاء به کرونا دانست و تصریح کرد: یکی از مهم ترین حوزه‌هایی که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد موضوع رفت و آمد‌ها و مهمانی‌های خانوادگی است که شبانه انجام می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به لزوم تشخیص به موقع و درمان زودهنگام بیماران، تاکید کرد: نیاز است با توضیح کارشناسی برای مردم تبیین شود که در صورت بروز علائم ذکر شده توسط متخصصان هر چه سریع‌تر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

معتمدیان اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان قطعی برای تامین واکسن کرونا وجود ندارد، می‌طلبد که مردم در رفتار و سبک زندگی خود تغییراتی را انجام بدهند.

او افزود: کمیته پیشتیبانی به موضوع تامین اکسیژن پایدار برای بیمارستان‌ها که در ستاد ملی هم مطرح شد و تامین بسته‌های معیشتی نیز ورود خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ابهام تعطیلی ادارات ادامه داد: در هیچ یک از ادارات تعطیلی کامل و مطلق وجود نخواهد داشت و در این زمینه و با توجه به موضوع یک سوم حضور کارمندان، شرایط به مدیران ارشد دستگاه‌ها واگذار شده است.

معتمدیان بیان کرد: بر اساس استعلامات انجام شده، تردد افراد دارای بیماری کرونا دچار محدویت شده که این امر در پیشگیری از بیماری کرونا تاثیرگذار بوده است.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋