🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بنگاه های های تولیدی از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین منابع مالی بهره ببرند

معاون سازمان صمت بوشهر گفت: بنگاه‌های صنعتی و معدنی استان می‌توانند از طریق ابزار‌های نوین تامین مالی با عنوان «توسعه تامین مالی تولید از طریق بازارسرمایه» بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، حسن بحرینی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: توسعه تامین مالی تولید از طریق بازار سرمایه یکی ازمحور‌های اصلی برنامه‌های ابلاغی رئیس جمهور در سال ۹۹ به وزرای اقتصادی دولت است.

او افزایش سرمایه گذاری از طریق جذب نقدینگی جامعه را از اهداف طرح توسعه تامین مالی تولید از طریق بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: واحد‌های تولیدی می‌توانند به منظور تامین سرمایه در گردش و یا سرمایه ثابت طرح‌های خود از مزایای استفاده از بازار بورس بهره‌مند شوند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: سازمان‎ بورس و اوراق بهادار و وزارت صمت برای افزایش همکاری‌ها و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره‌مندی آن‌ها از مزایای ورود به فرابورس، اقدامات موثری در پیش گرفته‌اند که واحد‌ها باید از این ظرفیت استفاده کنند.

بحرینی گفت: برخورداری از معافیت مالیاتی، سهولت و سرعت پذیرش و فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع رسانی در قالب معرفی شرکت به جامعه از مزایای فراهم شدن بستر پذیرش صنایع کوچک و متوسط در فرابورس و بورس به شمار می‌‏رود.

او بیان کرد: تولیدکنندگان داخلی با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه قادر خواهند بود بخشی از سهام خود را در بورس عرضه  کنند و برای افزایش ظرفیت خطوط تولید و ساخت کارخانه‌های جدید داخلی تامین مالی ارزان قیمت داشته باشند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به اهمیت آشنایی فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت با ظرفیت‌های موجود در بازار سرمایه برای تأمین مالی بنگاه‌ها و طرح‌ها، لینک‌ها و فایل‌های مربوط برای آگاهی و بهره‌مندی متقاضیان، دربخش اطلاعیه‌های درگاه این سازمان به نشانی bsh.mimt.gov.ir وجود دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋