🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احتمال تکرار سیل و جاری شدن فاضلاب در خوزستان

نماینده مردم شادگان در مجلس با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران طی روزهای آتی در خوزستان گفت: تکرار سیل و جاری شدن فاضلاب وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اهواز ، با اشاره به پیش بینی بارش‌های شدید باران طی ۱۰ روز آینده گفت: تکرار سیل و جاری شدن فاضلاب در خوزستان دور از انتظار نیست.

او افزود: براساس پیش بینی ها، بارندگی‌های فراوانی در روز‌های آینده خواهیم داشت، به همین منظور دستگاه‌های مرتبط باید آمادگی لازم جهت مواجهه با این پدیده جوی را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد بیان داشت: ستاد مدیریت بحران، استانداری، اداره آب و فاضلاب، اداره برق، آتش نشانی و هلال احمر باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند و اجازه ندهند وقایع سال ۹۸ اعم از وقوع سیل و بالازدگی فاضلاب به ویژه در جنوب خوزستان تکرار شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آبگرفتگی پارسال در اهواز و کارون اظهار کرد: شبکه آب و فاضلاب شهر‌های خوزستان به ویژه آبادان، خرمشهر، اهواز، شادگان و دشت آزادگان کماکان با مشکلات عدیده‌ای روبرو است و اعتبارات تخصیصی، جوابگوی رفع نواقص نبوده، به همین جهت خطر وقوع سیل و آبگرفتگی‌های گستره بسیار جدی است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا، در صورت وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر، سلامت جامعه به شدت به خطر خواهد افتاد و پیشروی کرونا شدت پیدا می‌کند، به همین دلیل خواستار حضور جدی مسئولان مربوطه در صحنه اقدامات و وعده‌ها هستیم و باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و کمک مردم هرچه سریع‌تر آمادگی لازم جهت تاب آوری و مقابله با خطرات سیلاب فراهم شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋