🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برپایی میزخدمت جهادی در روستای معز آباد چترود

به مناسبت هفته بسیج، طرح میز‌های خدمتِ جهادی، تحت عنوان شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان در حال برگزاری است.

سرهنگ پاداش، جانشین فرمانده سپاه ثاراالله در ستاد تخصصی و اقشار بسیج در گفت و گو با خبه گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، گفت: طرح میز‌های خدمتِ شهید حاج قاسم سلیمانی، خدمت جهادی و خدمت بی‌منت به مردم با همکاری ادارات، سازمان‌ها و مدیران کل و آماده کردن آن‌ها برای خدمت جهادی و انقلابی به مردم است.

او گفت: در همین زمینه، سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان کرمان اقدام به راه اندازی میز‌های خدمت جهادی و میز‌های خدمت تخصصی کرده اند.

 سرهنگ پاداش افزود: امروز مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، بنیاد مسکن، برق شمال و اداره آب و فاضلاب و مجموعه بخشداری چترود در قالب میز خدمت جهادی در روستای معزآباد چترود حضور پیدا کردند تا به بررسی و حل مشکلاتی که مردم این منطقه در حوزه‌های مختلف دارند، بپردازند.

او تصریح کرد: ما هم در کنار مدیران ادارات به عنوان یک بازوی خدمت رسان در سطح بسیج و سپاه هستیم.

سرهنگ پاداش بیان داشت: میز خدمت جهادی در مراسم مختلف ازجمله هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه فجر در اکثر مناطق دورافتاده نقش پرنگ تری دارد و این طرح همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه ثاراالله در ستاد تخصصی و اقشار بسیج گفت: حوزه کاری میز خدمت جهادی برای رسیدگی به مشکلات مردم، مثلا در بحث منابع طبیعی و واگذاری زمین‌هایی که در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاداش افزود: در بسیج هم، ما گروه‌های اندیشه ورزی داریم که در ساختار دستگاه‌ها می‌توانیم در کنار این مدیران ادارات باشیم و مشکلات مردم را در حوزه برق، آب، گاز و مشکلات زیرساختی حل کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋