🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دستگیری ۲ سارق احشام در مهران کشف ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی در دره شهر

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم دی ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق احشام در مهران/ کشف ۱۳ فقره سرقت در شهرستان دره شهر

به گزارش گروه استان های  اخبار  از ایلام ؛ مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم دی ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


کشف ۱۳ فقره سرقت  وسایل اماکن خصوصی در دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف ۱۳ فقره سرقت و دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او مطرح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات و کار اطلاعاتی و استفاده از سرنخ‌های موجود، ۳ متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی، آن‌ها را طی چند عملیات پلیسی در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

 جمالوندی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و با رویت دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به ۱۳ فقره سرقت معترف شدند.

او ادامه داد: متهمان به همراه پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مرجع قضائی معرفی و با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر مطرح کرد: به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، با رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی زمینه بروز وقوع سرقت را کاهش و هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت سارقان را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری ۲ سارق احشام در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از دستگیری ۲ نفر سارق احشام و کشف ۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ قدرت اله شهباز بیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: سرانجام با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی در این رابطه ۲ متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

شهباز بیگی با اشاره به اعتراف متهمان ۲ فقره سرقت و کشف ۳۰ رأس احشام در تحقیقات پلیسی یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با تأکید بر ادامه داشتن تحقیقات پلیس در راستای دستگیری سارقان احشام از دامداران افزود: از دامداران خواهشمندیم که در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند و از فروش احشام به صورت مقطعی و دیگر شیوه‌های نامتعارف خود داری کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋