🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ضرورت جمع آوری و غربالگری متکدیان سطح شهر توسط فرمانداری ها، شهرداری ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: اولویت اول در برخود با معضل تکدی گری در سطح شهر انجام کار فرهنگی است و نیاز است همه دستگاه‌های فرهنگی به این حوزه ورود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در این جلسه با باین اینکه نیاز است بخش کودکان خیابانی از کودکان کار و تکدی جداد شود گفت: نیاز است متکدیان از سطح شهر به درستی جمع آوری شوند.

او افزود: متولی اصلی جمع آوری و ساماندهی تکدیان در سطح شهر فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها است و نیاز است پس از جمع آوری مکانی برای پایش و غربالگری این افراد ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه قوانین قدیمی تناسبی با جرم امروز ه این افراد ندارد و نیاز است در این قوانین بازنگری صورت گیرد.

خجسته پور بیان کرد: اولویت اول در برخود با معضل تکدی گری در سطح شهر انجام کار فرهنگی است و نیاز است همه دستگاه‌های فرهنگی به این حوزه ورود کنند.

او تصریح کرد: در شهرستان‌های سمنان ودامغان به صورت پایلوت نیاز است بحث جمع آوری و غربالگری تکدیان سطح شهر توسط فرمانداری ها، شهرداری‌ها و بهزیستی صورت گیرد.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: باید به مردم توضیح داده شود که از هرگونه کمک به متکدیان سطح شهر خودداری شده، زیرا این عمل تنها به افزایش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.

بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سمنان با بیان اینکه ۳ تفاهم نامه در این جلسه در خصوص ساماندهی و توانمند سازی زنان در استان منعقد شده است گفت: این تفاهم نامه‌ها به دستگاه‌های مربوطه تحویل و از امروز کار آغاز می‌شود.

او افزود: مصوبه‌ای هم در خصوص ایجاد مراکز در سطح شهرستان‌ها توسط فرمانداری و شهرداری‌ها برای ساماندهی و غربالگری تکدیان در سطح شهر تصویب شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان تصریح کرد: قرار است در آینده‌ای نزدیک میز خیریه در آرامستان‌ها برپا و کمک‌های مردم به موسسات خیریه نیز ساماندهی شود.

بینایی ابراز داشت: نیاز است مردم از هرگونه کمک به تکدیان در سطح شهر خودداری کنند، زیرا این عمل تنها موجب ناخوشایند شدن فضای شهری خواه ۹ د شد.

خانم شاه حسینی مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه این سه تفاهم نامه می‌تواند کمک بزگری به بهوبد اوضاع زنان و خانواده در استان داشته باشد گفت: این تفاهم نامه‌ها با بررسی درست و دقیق جامعه آماری زنان در استان می‌تواند به توانمند سازی این افراد کمک زیادی کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋