🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احداث هنرستان صدا و سیمای شرق کشور در کاشمر

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم هنرستان صداوسیما شرق کشور در کاشمر احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مشهد ، حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کاشمر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری دارد، گفت: هر چند در این شهر هنرمندان برجسته و توانمندی داریم، اما متأسفانه در مناسبت‌های مختلف از هنرمندان دیگر مناطق استفاده می‌شود.

او افزود: بر اساس قول رئیس دانشگاه صدا و سیما اگر زیر ساخت‌های لازم در کاشمر فراهم شود هنرستان صدا و سیما در این شهرستان تأسیس خواهد شد تا کل شرق کشور را بتواند پوشش دهد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مشکلی از نظر شیوه نامه های بهداشتی وجود نداشته باشد، مراسم دهم آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله مدرس در کاشمر با حضور قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. اگر شیوه نامه های بهداشتی در سطح گسترده اجازه ندهد تلاش می‌شود حداقل مراسم در سطح مسئولان منطقه برگزار شود، بدون شک شهید مدرس ظرفیت بسیار بزرگی برای منطقه ترشیز است.


ضرورت گرفتن مالیات سنگین از چند قشر


حجت الاسلام نیک‌بین بیان کرد: باید از چند قشر از جمله مالکان خانه‌های خالی که در این بخش سرمایه‌گذاری کردند، زمین و مغازه‌های خالی، ارزش افزوده خودرو و حساب‌های بانکی از یک مبلغ خاص به بالا و سود خالص درآمد در بخش‌های مختلف مالیات سنگین گرفته شود.

او تصریح کرد: متأسفانه در کشور فقط از هفت یا هشت درصد افراد مالیات اخذ می‌شود، نظام مالیاتی ما اشتباه است و کاریکاتوری عمل می‌کنیم، هر چند تمامی واحد‌های تولیدی که کارگر بیمه شده واقعی دارند و اشتغال ایجاد می‌کنند باید از مالیات معاف باشند، ولی برخی واحد‌های تولیدی به دلیل مالیات‎های سنگین ورشکست شدند.


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مجلس شورای اسلامی به جای تصویب قوانین جدید باید قوانین، ادارات و مدیران مزاحم را از بین ببریم و عزل شوند، منابع طبیعی، محیط‌زیست و امور اراضی مزاحم هم و مردم هستند که باید یکی شوند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋