🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیام تسلیت سپاه ثارالله کرمان در پی درگذشت پدر شهید «محمدحسین انصاری»

فرمانده سپاه استان کرمان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ محمدعلی انصاری پدر شهید «محمدحسین انصاری» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی رحلت روحانی مجاهد حجت الاسلام شیخ محمدعلی انصاری پدر شهید «محمدحسین انصاری»  را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

رحلت تأسف‌انگیز عالمِ مجاهد، ابوالشهید، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمدعلی انصاری را به خانواده معزز و مکرم و بازماندگان و دوستان ایشان و قاطبه‌ی مردم شریف و مؤمن خطه‌ی رفسنجان و نوق تسلیت عرض می‌نماییم.

ایشان از مجاهدان انقلاب اسلامی بود که افتخار داشت فرزندش محمدحسین اولین فدایی انقلاب اسلامی از استان کرمان در تیرماه سال ۵۷ باشد و خود نیز تا زمان حیات از هیچ کوششی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهیدان دریغ نورزید.

امید است این پرونده مجاهدت و ایثار، مقبول حضرت حق قرارگیرد وروح پاکش همراه با فرزند شهیدش در محضر نورانی و ملکوتی حضرت امام حسن عسکری علیه السلام مهمان و متنعم گردد.

دانش آموز «محمد حسین انصاری» فرزند حجت الاسلام شیخ محمدعلی انصاری، اولین شهید انقلاب اسلامی از استان کرمان، در سال ۱۳۴۰ در روستای مهدی آباد نوق شهر رفسنجان چشم به جهان گشود.

این شهید والامقام۳۰ تیرماه ۱۳۵۷ مصادف با شب نیمه شعبان، زمانی که در شب نیمه شعبان می‌خواست به مسجد امام خمینی (ره) برود قبل از رفتن، تسبیح، انگشتر و ساعت خود را به خواهرش داد و گفت: "این‌ها را یادگاری از من داشته باش، دنیا را چه دیدی، ممکن است، امروز که من رفتم دیگر برنگردم."

این بزرگ مرد در تظاهرات مورد اصابت گلوله عمال رژیم پهلوی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋