🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افزایش آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی امری ضروری است

شاکری گفت: افزایش آمادگی برای مقابله با بحران ها و توسعه آموزش همگانی در اولویت دستورکار ستاد بحران شهرداری حمیدیا قرار دارد.

افزایش آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی امری ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، امیرشاکری، شهردار حمیدیا در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرداری حمیدیا که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان یزد برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه مخاطرات و بلایای طبیعی قابل پیش بینی نیستند، افزایش آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه و توسعه آموزش همگانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، به همین منظور این دو اصل در اولویت دستورکار ستاد بحران شهرداری حمیدیا قرار دارد.

او از تامین تجهیزات و ابزار آلات جدید مورد نیاز مدیریت بحران خبرداد و افزود: به منظور افزایش توان عملیاتی و پاسخگویی به بحران‌های احتمالی پیش رو، تعداد قابل توجهی پمپ جمع آوری آب، تانکر و یک دستگاه بیل بکهو تهیه و به تجهیزات مجموعه ستاد بحران شهرداری حمیدیا اضافه شد.

شاکری ادامه داد: تهیه طرح جامع دفع آب‌های سطحی، حفر چاه‌های جذبی، اصلاح و بهینه سازی چاه‌های موجود، جمع آوری نخاله‌های شهر و اصلاح شیب معابر از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است که امیدوارم با آغاز فصل بارش شاهد آبگرفتی قابل توجهی در سطح شهر نباشیم.

شهردار حمیدیا اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده به زودی تمام ساختمان‌های تجاری و مسکونی شهر بیمه حوادث می‌شوند.

او اضافه کرد: به دنبال اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور، جلسات متعددی به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس در ستاد مدیریت بحران شهرداری حمیدیا برگزار شد، از جمله اقداماتی که در این راستا انجام شد تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم و همچنین تجهیز نیرو‌های پاکبان شهرداری به این قلام بهداشتی بود.

شاکری با بیان این که حفظ سلامتی شهروندان اولویت اساسی و مهم شهرداری حمیدیاست، اظهارداشت: در این مدت تعامل بسیارخوبی بین شهرداری و شبکه بهداشت و نیرو‌های مقاومت بسیج به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و توصیه آن‌ها به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برقرار شد.

شهردار حمیدیا تصریح کرد: نصب بیلبورد‌های پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح شهر حمیدیا و ضدعفونی شهر و به ویژه محل‌های پرتردد از دیگر اقدامات شهرداری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا بود.

محمودشاکری شمسی، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد نیز ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه ستاد بحران شهرداری حمیدیا اظهارداشت: آموزش و پیشگیری از بهترین ابزار‌های موثر در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی است.

او خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید بیش از گذشته بر نحوه ساخت و ساز‌ها نظارت داشته باشند تا از بروز برخی مشکلات هنگام وقوع زلزله و سایر حادثه‌ها جلوگیری شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد از رودخانه عباسیه شهر حمیدیا بازدید و مسیل این رودخانه برای بارندگی‌های احتمالی در فصول مختلف بهسازی و احیا شود.

در پایان جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرداری حمیدیا از زحمات مهندس عاصی تقدیر و مهندس هادی شاهدی به عنوان رئیس جدید ستاد مدیریت بحران شهرداری حمیدیا معرفی شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋