🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین مانور آموزشی به آب اندازی جان پناه دریایی در استان بوشهر برگزار شد

رئیس اداره امور دریانوردان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از برگزاری اولین دوره آموزشی به آب اندازی جان‌پناه دریایی در استان بوشهر به میزبانی  ادره بندر و دریانوردی دیر خبر داد.

اولین مانور آموزشی به آب اندازه لایف رفت در استان بوشهر برگزار شد
به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، علی‌رضا رهبر رئیس اداره امور دریانوردان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در چارچوب آموزش همگانی بقا در دریا، اولین مرحله مانور به آب اندازی لایف رفت "جان‌پناه دریایی" در استان بوشهر اجرا شد.

او افزود: در این مانور که به میزبانی اداره بندر و دریانوردی دیر  و با حضور نمایندگان ارگان‌های دریایی، خدمه شناور‌های مستقر در بندر و جمعی از فراگیران دوره‌های آموزشی دریانوردی  برگزار شد.

رئیس اداره امور دریانوردان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: آموزش همگانی در دومرحله، شامل توضیح تجهیزات لایف رفت و نحوه استفاده از این تجهیزات و همچنین اجرای عملی به آب اندازی لایف رفت را چهار دریانورد  و با پشتیبانی تجهیزاتی، فنی و آموزشی شرکت دریا ایمن هرمز شعبه دلوار و موسسه آموزشی دریافر نوین خلیج فارس شعبه دیر اجرا کردند.

رهبر گفت: بندر دیر به دلیل حجم عملیات دریایی  و تردد شناور‌ها  سنتی و همچنین مجاورت این بندر در منطقه پر خطر راس مطاف، بعنوان اولین بندر در سلسله مراحل برگزاری این نوع آموزش‌های همگانی انتخاب و در این آموزش، نکات کلیدی جهت ارتقا مهارت دریانوردان در استفاده موثر از تجهیزات بقا در دریا مورد تاکید قرار گرفت.

او تاکید کرد: در راستای ارتقا مهارت دریانوردان شناور‌های سنتی استان بوشهر، تا پایان سال سه مرحله آموزش همگانی بقا در دریا در شمال، مرکز و جنوب استان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور دریانوردان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در حاشیه این مانور مسابقه  پرسش و پاسخی برای مدعوین مراسم نیز برگزار شد و  از نونهال نمونه شایان رنجبر، علاقه‌مند به علوم دریایی و آشنا به تجهیزات لایف رفت تقدیر به عمل آمد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋