🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیدار شهردار اهواز با نماینده ولی فقیه در خوزستان

شهردار اهواز به همراه معاونان خدمات شهری، فنی و عمرانی و مدیران مناطق هشتگانه با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، موسی شاعری شهردار اهواز به همراه معاونان خدمات شهری، فنی و عمرانی و مدیران مناطق هشتگانه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند که حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد گفت: یکی از مشکلات که در شهر وجود دارد مسئله نخاله‌های ساختمانی است که باید ساماندهی شود.

او با اشاره به مدیریت دستفروش‌ها طوری که در این وضعیت اقتصادی به آ‌ها فشاری وارد نشود، افزود: حاشیه و مبادی ورودی‌های شهر از وجود نخاله‌ها با همکاری و ورود دادستانی و ارگان‌های دیگر پاکسازی و مدیریت شود و با تخلفات برخورد بازدارنده‌ای شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با اشاره به زحمات مجموعه شهرداری بیان داشت: باید از شهروندان درخواست شود که نسبت به بیرون گذاشتن زباله‌ها راس ساعت اقدام کنند و در مقابل جمع آوری پسماند‌ها نیز راس ساعت انجام شود. در یک محله با توجه به رها سازی زباله‌ها لازم است برای جانمایی مناسب و نصب زباله‌ها تصمیمی اتخاذ شود.

امام جمعه اهواز افزود: پیشنهاد می‌شود مناطق اولویت‌ها را برای رفع مشکلات مشخص کنند که ما با ورود قرارگاه خاتم و مدیریت شهری به مناطق کم برخوردار جبهه گسترده‌ای از خدمات شهری را ایجاد کنیم و در روز‌های آتی شاهد یک عزم و اراده عمومی برای خدمات رسانی به شهروندان باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شهرداران مناطق تا رسیدن به میلاد باسعادت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و هفته‌ی وحدت برای طرح پاکسازی، نظافت و رفع مشکلات که در اولویت قرار دارند فوریت‌ها و کمبود‌های خود را اعلام کنند و در این طرح انتظار می‌رود همه‌ی دستگاه‌ها کنار هم قرار گیرند و یک نظافت و پاکسازی عمومی صورت گیرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋