🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز جنگ مس و گیتی پسند برای موفقیت در فصل جدید لیگ برتر فوسال

تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون مثل سال‌های قبل جنگ سختی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اصفهان ، فوتسال از آن دست رشته‌ها است که در کشور ما طرفداران و عاشقان زیادی دارد. حضور تیم‌های پرقدرتی مثل گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان جذابیت خاصی به این رقابت‌ها بخشیده است.

 

 

 

آغاز جنگ مس و گیتی پسند برای موفقیت در فصل جدید لیگ برتر فوسال


هرسال تیم‌ها با انگیره و شور فراوان خاصی با جذب بازیکنان جوان، با انگیزه و البته با تجربه، سعی در کسب موفقیت در لیگ برتر فوتسال را دارند تا با قهرمانی بتوانند جواز حضور درقابت‌های آسیایی را کسب کنند.

حالا دوباره قرار است فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، از فردا پنجشنبه یکم آبان ماه آغاز خواهد شد. این درحالی است که لیگ امسال با سال‌های گذشته یک تفاوت خاص دارد آن هم این است که به دلیل شیوع ویروس کرونا که همه چیز را در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار داده، تماشاگری نمیتواند در سالن‌ها حاضر باشد.

این رقابت‌ها طبق قرعه کشی انجام شده در دو گروه ۷ تیمی انجام می‌شود امسال خبری هم مرحله‌ی پلی آف در لیگ برتر فوتسال نخواهد بود. مس سونگون با سه قهرمانی و گیتی پسند اصفهان هم با دو قهرمانی جزو پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر فوتسال کشورمان هستند

کرونا ، فوتسال را هم بدون تماشاگر کرد

 

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار اخبار مرکز اصفهان به موضوع برگزاری لیگ بدون حضور هواداران اشاره کرد و گفت: اشاره کرد و گفت: طبق آخرین دستورالعملی که برای ما صادر شده کلیه‌ی مسابقات ورزشی فصل مسابقاتی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

مسئولان گیتی پسند امسال برای حضوری پرقدرت در فصل جدید، وحید شمسایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت هدایت این تیم نشانده اند تا پس از چندین فصل بتواند قهرمانی را به اصفهانی‌ها هدیه دهد.

آغاز جنگ مس و گیتی پسند برای موفقیت در فصل جدید لیگ برتر فوسال

 

بازکشت شمسایی به تیم سابقش


شمسایی ستاره سابق فوتسال کشورمان در همین خصوص گفت: اصفهان شهر من است. پس از ۹ سال قسمت شد به شهرم برگردم، تمام تلاشم را میکنم که تا لحظه آخر تمام توانم برای مردم اصفهان و گیتی پسند به کار بگیرم. بازیکانم هم باید بدانند تیم گیتی پسند حرفه‌ای است و پول گرفته اند. باید حرفه‌ای تمرین کنند. من کاری به اسم و رسم ندارم، هرکسی که بیشتر تمرین کند بیشتر بازی می‌کند. این بدعت را در گیتی پسند ایجاد کردیم که برای موفقیت باید تلاش کرد.

سرمربی جدید گیتی پسند پسند در خصوص غیبت تماشاگران در فصل جدید اظهار داشت: هیچ گاه روز‌های بدون تماشاگر را حس نکردم متاسفانه کرونا کاری کرده که دنیا تحت تاثیر قرار گرفته است. انشاالله هرچه زودتر شر کرونا از سر همه کم شود. فقط میتوانیم از دور از آن‌ها انرژی بگیرم وگرنه کاری از ما ساخته نیست.

او ادامه داد شکست نکنید تیم‌های بزرگ به تماشاگران شان وصل هستند آن‌ها یار و یاور اصلی تیم‌ها هستند من فکر می‌کنم بدون آن‌ها صفر مطلق هستیم. انشالله که خیلی زود تماشاگران را در کنارمان داشته باشیم

قرمز پوشان اصفهانی نقل و انتقالات هم عملکرد خوبی داشتند آن‌ها با برگرداندن سپهر محمدی به چهار جوب دروازه‌ی خود و جذب چند مهره‌ی تاثیر گذار و خوب آماده‌ی درخشش و کسب موفقیت هستند.

 

آغاز جنگ مس و گیتی پسند برای موفقیت در فصل جدید لیگ برتر فوسال

گیتی پسند برنده فصل نقل و انتقالات

جواد شریف مدیر روابط عمومی گیتی پسند در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه در گفتگویی با خبرنگار اخبار از اصفهان، اظهار کرد: "تیم ما امسال بازیکنانی مانند قدرت بهادری، علیرضا وفاویی، فرهاد توکلی، بهروز جعفری و مهران رضا پور را جذب کرده و تیم خوبی را روانه لیگ برتر می‌خواهیم کرد. "

شریف ادامه داد: "با این وجود برخی از بازیکنان هم مثل محمد کشاورز و مرتضی عزتی و... این تیم را ترک کرده اند و حرفه‌ی خود را به طریق دیگر ادامه خواهند داد که جا دارد برای آن‌ها آروزی موفقیت و تشکر کنم"


این درحالی است رقیب قدرتمند اصفهانی‌ها مس سونگون هم با تمدید کردن قرارداد ستاره‌های ملی پوش خود و جذب چند بازیکن جوان مثل سجاد هاشم پور کاپیتان تیم ملی زیر ۲۰ سال امسال هم مثل فصل‌های قبل، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و میتواند مدعی قهرمانی باشد.

مسی‌ها که عنوان قهرمانی فصل قبل لیگ برتر را یدک می‌کشند و قرار بود در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، با لغو این رقابت‌ها تمرکز شان را روی موفقیت در لیگ داخلی در فصل جدید گذاشته اند.

 

گزارش از علی سرفراز

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋