🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کشف بیش از ۹۰ درصد جرایم اینترنتی در ابهر

فرمانده انتظامی ابهر گفت: طی شش ماه نخست امسال بیش از ۹۰ درصد جرایم اینترنتی در زمینه‌های مختلف مالی و اخلاقی در شهرستان ابهر توسط  پلیس فتا کشف و به مراجع قضایی ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های  اخبار  از زنجان ، سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی ابهر گفت: طی شش ماه نخست امسال بیش از ۹۰ درصد جرایم اینترنتی مربوط به شهرستان ابهر با تلاش پلیس فتا کشف و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

او با اشاره به اینکه رفتار مقتدرانه با هنجارشکنان موجب بالا رفتن حس امنیت و آرامش در جامعه می‌شود،گفت: این امر مهم از معیار‌های اصلی ناجا است و رفتار پلیس باید به گونه ای باشد که مردم احساس امنیت و آرامش  بیشتری داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی ابهر ادامه داد: با آموزش های  تخصصی به ماموران نیروی انتظامی  و حضور حداکثری در ساعات پیک سرقت در محلات مختلف شهرستان ابهر، مجرمین و سارقان را دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده ایم.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه پیشگیری از سرقت‌ها و آموزش همگانی برای مردم در فضای مجازی و حقیقی در حال انجام است، افزود: در این آموزش‌ها برخی موارد امنیتی و ایمنی اولیه را که به طور معمول مردم در جریان این موضوعات نیستند به صورت ویژه مورد توجه شهروندان قرار می‌دهیم.

او ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت سلامت و معیشت مردم، خدمات نیروی انتظامی نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ برابر شد، که از جمله این خدمات می توان به  نظارت بر نحوه توزیع اقلام بهداشتی و مایحتاج اولیه، پیشگیری از تجمعات و مراسم جشن‌ها و عزاداری ها، کشف احتکار انواع کالا به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان، ۶ هزار و ۵۰ مورد بازدید در طرح مشترک با اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت با محوریت فرمانداری و شبکه بهداشت اشاره کرد.

 

سرهنگ مهدیخانی در پایان با اشاره به رشد جرایم اینترنتی در شهرستان ابهر  از شهروندان خواست که در خریدهای اینترنتی خود دقت بیشتری داشته باشند.

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋