🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اهدای ۴۸ مورد جهیزیه و هدیه ازدواج توسط کمیته امداد میامی

اصغری گفت: در شش ماهه نخست امسال ۴۸ مورد جهیزیه و هدیه ازدواج در میامی بین نیازمندان تقسیم شد که۶ مورد از این ها با کمک خیریه‌های تهران تامین شده است.

به گزارش گروه استان های اخبار از سمنان ، محمد اصغری رئیس کمیته امداد میامی در نشست ستاد امور جوانان میامی با بیان اینکه درمان، تحصیل، ساخت و ساز مسکن و جهیزیه در زمره بخش‌هایی است که مشمول کمک‌های کمیته امداد می‌شود، بیان داشت: خیران شهرستان به دلیل بافت روستایی ویژه‌ای که دارد بیشتر دامداران و کشاورزان عمده هستند و جدای از آن مورد دیگری در شهرستان وجود ندارد و تنها مؤسسه‌های خیریه میامی فصلی کار می‌کنند.

او با بیان اینکه متأسفانه وقتی کمیته امداد میامی به کشاورزان و دامداران عمده مراجعه می‌کند، مشاهده می‌شود که دستگاه‌های دیگر به این قشر مراجعه و کمک‌هایی را دریافت کرده‌اند، افزود: برای مثال در زمینه زکات موارد زیادی رخ داده که فردی ۱۰ میلیون تومان وجهی را در اختیار دارد، اما به کمیته امداد نمی‌رسد و صرف برخی سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر می‌شود.

رئیس کمیته امداد میامی با بیان اینکه  رایزنی‌هایی در سطح شهرستان صورت گرفته که بتوانیم مؤسسات خیریه شهر‌های دیگر را به کار گیریم که این نقص‌ها جبران شود، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری به همین روال توانسته‌ایم شش مورد جهیزیه را با مشارکت خیریه‌های شهر‌های بزرگی مانند تهران تأمین کنیم.

اصغری با بیان اینکه کمک‌های نقدی به میزان ۱۵ میلیون تومان برای هر خانوار نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: در زمینه کمک‌های نقدی، محور اصلی نیازمندی خانواده‌ها است و لذا جدای از این موارد، ۴۲ مورد شامل ۲۵ مورد بسته جهیزیه و ۱۷ مورد هدیه ازدواج برای فرزندان پسر به میزان کلی ۱۷۱ میلیون تومان از ابتدای سال جاری اهدا شده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋