🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سها ای شاپ همچنان بزرگ ترین است

در شرایطی قرارداریم که امنیت حرف اول را در منازل و اماکن مختلف میزند ، ما برای درک این مساله باید به این فکر کنیم که معقوله امنیت چقدر میتواند مهم باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار  گروه اقتصادی اخبار ، در شرایطی قرارداریم که امنیت حرف اول را در منازل و اماکن مختلف می زند ، ما برای درک این مساله باید به این فکر کنیم که معقوله امنیت چقدر می تواند مهم باشد ، برای مثال شما برای اجاره پارکینگی ممکن است مبلغ زیادی را بپردازید تا خودروی شما در امنیت حفظ شود ، کارمزدی پرداخت کنید تا در صندوق ها سرمایه شما را حفظ کنند ، یا برای اماکن خصوصی نگهبان استخدام کنید تا پاسبان اموال شما باشد ؛ همه این ها فقط یک دلیل دارند و آن فقط امنیت است .

ما برای حفظ آرامش و راحتی خود ممکن است هزینه های بسیاری پرداخت کنیم تا دیگر ناچار به انجام کار ها به صورت دستی نباشیم ، چرا که ماشین ها و دستگاه ها کار ما را در بسیاری از امور راحت تر کرده اند ، برای مثال میتوانیم کنترل درب مجتمع خود را روی یک ریموت یا تلفن همراه خود داشته باشیم ، همینطور می توانیم تصویر مراجعه کنندگان درب منزل خود از درون خانه ببینیم و این ها همه نشان دهنده رشد و پیشرفت تکنولوژی است .

معرفی سیستم های حفاظتی و امنیتی

سها ای شاپ همچنان بزرگ ترین است !

آیفون تصویری

آیفون تصویری از مجموعه دستگاه هایی است که قبلا فقط به هدف باز کردن درب و مشاهده تصویر و شنیدن صدای بیرون و باز کردن درب استفاده میشد ، اما اکنون با کاربرد های بیشتر به ابزاری ضروری برای هر خانه تبدیل شده است . این محصول سیستمی ارزان و به صرفه برای باز کردن درب ، ضبط تصاویر در نسخه های حافظه دار ، ارتباط داخلی با سایر واحدها ، هماهنگی با سایر تجهیزات مانند جک پارکینگی و ... نیز به کار میرود . آیفون تصویری برندهای بسیار زیادی دارد که محبوب ترین آنها آیفون تصویری سوزوکی ، آیفون تصویری تکنما ، تابا ، تکنما ، کوماکس ، الکتروپیک ، سیماران و ... هستند ، برترین خدمات پس از فروش متعلق به آیفون تصویری سوزوکی با 3 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی تعویض است ، این شرکت تولید کننده مانیتور های آیفون تصویری 3.4 و 7 اینچ و گوشی صوتی به تصویری است ، نمایشگر این محصولات با وضوح تصویر و کیفیت بالا ، زیبایی ظاهری ،  دوام بالا در برابر خرابی ، امکانات و قابلیت های هوشمند ، قابلیت ضبط تصاویر ، گارانتی مدت دار و خدمات پس از فروش عالی و ... با قیمت های استثنایی در فروشگاه سها در دسترس هستند .

پنل آیفون تصویری

آیفون های تصویری علاوه بر مانیتور جهت نمایش تصویر ، برای شماره گیری و به صدا در آوردن زنگ ، دارا بودن دوربین برای تصویر برداری و میکروفون برای ضبط صدا و همینطور بلندگو برای پخش صدای داخل ، ترمینال و سایر تجهیزات نیازمند پنل درب هستند ، این پنل ها معمولا از جنس آلومینیوم و سایر آلیاژ ها و برای محافظ دوربین جنسی از شیشه یا پلاستیک دارند ، پنل آیفون تصویری سوزوکی در چند مدل ساده ، کدینگ ، کارتخوان و پسوردی تولید و دارای امکاناتی مانند دوربین سونی ژاپن ، بدنه آلومینیومی ، میکروفون و بلندگوی باکیفیت و قدرتمند ، تکنولوژی بروز و خدمات پس از فروش خوب تولید و روانه بازار میشوند .

پنل آیفون تصویری

وقتی میگوییم سها بزرگ ترین است ، یعنی مجموعه صنایع الکترونیک سها توانسته با بیش از 2000 قلم تنوع کالایی کالایی ، بیش از 1100 پروژه و پردازش و ارسال بیش از 50.000 قلم کالا در ماه را در کارنامه خود ثبت کند ، صنایع الکترونیک سها با وجود تمام سختی ها و مشکلات  با کارآفرینی برای حدود 100 خانوار به صورت مستقیم و تعداد زیادی از افراد به صورت غیرمستقیم رشد خوبی در جهت شکوفایی اقتصاد و رشد خود باوری در استان البرز داشته است .

صنایع الکترونیک سها علاوه بر آیفون های تصویری ، مجری فروش و نصب درب های اتوماتیک ، دوربین مداربسته ، راهبند اتوماتیک ، درب شیشه ای ، تجهیزات کنترل تردد ، سیستم های نظارتی و امنیتی ، دزدگیر اماکن و ... نیز هست .

جک پارکینگی

جک های پارکینگی بازوهای الکترومکانیک یا هیدرولیکی هستند که معمولا روی درب های ساختمان ها نصب شده و با عملکرد ریموت میتوان آن را باز یا بسته کرد . جک های پارکینگی معمولا در چند نوع دولنگه ، تک لنگه ، ریلی و ... هستند که پک جک پارکینگی دولنگه شامل دو لنگه جک ، دو عدد ریموت ، یراق آلات ، مدارفرمان و ... میباشد ، جک های پارکینگی معمولا در دو نوع الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک تولید و عرضه میگردند . جک های پارکینگی معمولا در کشور های ایران ، چین ، ایتالیا ، اسپانیا ، تایوان ، کره جنوبی و ... تولید میگردند . ملاک تفکیک جک های پارکینگی معمولا طول درب ، قدرت موتور ، نوع جک ها ، برند جک ، تعداد دفعات باز و بسته شدن و ... هستند . برند های محبوب این محصولات شامل جک پارکینگی یال ، سوزوکی ، بتا ، Breezy ، V2 ، پروتکو ، بی اف تی ، میلان ، سیماران ، گلدن گیت و ... هستند .

لازم به ذکر است که بدانیم مجموعه سها با برند اینترنتی سها ای شاپ ، اولین و بزرگترین مجموعه فروش ، نصب و پشتیبانی سیستم های حفاظتی و امنیتی با دارا بودن 20 اکیپ فنی و کادر خدمات پس از فروش و تعمیرات حرفه ای در استان البرز و شهرهای همجوار آماده خدمت رسانی است .

برای آشنایی بیشتر ، دریافت اطلاعات و مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت اقدام نمایید .

آدرس: کرج، چهارراه نبوت، ابتدای شهرک اوج، صنایع الکترونیک سها


شماره های تماس:
026-32541507 | 026-32541506
026-32542350 | 026-32547680
026-32540931 | 026-32539800

آدرس سایت:
Https://sohaeshop.com
 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋