🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرمربی نساجی: کارنامه مربیگری من قابل دفاع است

وحید فاضلی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم شمالی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی اخبار ، به نقل از باشگاه نساجی مازندران، وحیدفاضلی سرمربی تیم نساجی مازندران درباره اردوی کیش این تیم اظهار کرد: طبق برنامه ۷ جلسه تمرین و ۲  بازی تدارکاتی در این اردو انجام دادیم. از خودم انتظار زیادی دارم. مردم شاید ندانند و بگویند فاضلی فقط دستیار بوده، اما کارنامه‌ من قابل دفاع است. با تیم آلومینیوم اراک و خیبر خرم‌آباد از لیگ ۲ به لیگ یک صعود کردم. حضورم در نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک هم منتهی به صعود به لیگ برتر شد و با نساجی هم در فصلی که گذشت توانستیم نتایج خوبی  را کسب کنیم. در تمام این سال‌ها به‌ عنوان دستیار اصلی نقش پررنگی داشتم. به مردم حق می‌دهم، خیلی‌ها شناخت کافی ندارند، اما امیدوارم باز هم بتوانم اعتماد مردم خوب مازندران را جلب کنم. هنوز سرمربیگری‌ من به مردم ثابت نشده، اما همه می‌دانند استقلال من را می‌خواست، قبل از آن هم از چند تیم بزرگ پیشنهادات خوبی داشتم.

دانه درشت ها را تیم های پولدار جذب کردند 

او درباره فرایند جذب بازیکنان نساجی افزود: ما ۴ بازیکن تمدیدی داشتیم و ۷ بازیکن لیگ برتری می‌توانستیم بگیریم، چاره‌ای به غیر از این نداشتیم که ۹ بازیکن لیگ یکی و سهمیه آزاد جذب کنیم، به همین خاطر با توجه به محدودیت بودجه، خیلی سریع دست‌ به‌ کار شدیم، ضمن اینکه دانه‌درشت‌ها را تیم‌های بزرگ و پولدار جذب کرده بودند.

سرمربی نساجی: کارنامه مربیگری ام قابل دفاع است

شرایط نساجی نسبت به  آلومینیوم اراک و مس رفسنجان سخت تر است

فاضلی تصریح کرد: شرایط نساجی حتی از آلومینیوم اراک و مس رفسنجان هم سخت‌تر بود، این تیم‌ها تغییرات‌ کمتری داشتند. با توجه به اینکه کارمان را زود شروع کردیم، شرایط خوبی داریم و در حال حاضر روی اعتماد به نفس و هماهنگی بازیکنان تمرکز کرده ایم تا تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

فرزانه، مبعلی و حسن زاده مربیان بزرگی هستند 

فاضلی درباره وضعیت کادر فنی این تیم گفت: همانطور که در جذب بازیکن، خوب کار کردم، در انتخاب همکاران هم به‌درستی و هدفمند عمل کردم. ابطحی و فیض‌کریملو افتخار دادند و در کنارم ماندند و فرزانه، مبعلی و حسن‌زاده را به‌ عنوان بزرگ‌تر به تیم اضافه کردیم. من به‌دنبال کسی هستم که بتواند همانند نقش من در دوران سرمربیگری فکری کار کند.

فاضلی در پایان گفت: در روز‌های اخیر امیرحسین موسی‌زاده که یک بازیکن مازندرانی است را جذب کرده ایم و در نظر داریم تا حسن نجفی را نیز به جمع‌ خودمان اضافه کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋