🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روز چهارشنبه گرانی ها را با حضور وزیر صمت بررسی می کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی گرانی‌ها و کنترل بازار در جلسه روز چهارشنبه این هفته مجلس خبر داد.

روز چهارشنبه گرانی‌ها را با حضور وزیر صمت بررسی می‌کنیم
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی اخبار ، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ مهر) مجلس گفت: دو هفته است که در حوز‌های انتخابیه از مردم نقد و ناسزا می‌شنویم، اقتدار مجلس کجا رفته است؟ کسی پاسخگوی وضع کشور نیست و ما نمایندگان نمی‌توانیم حداقل از رئیس جمهور سوال کنیم. متاسفانه هیئت رئیسه مجلس به وظیفه‌اش عمل نمی‌کند چرا طرح سوال را اعلام وصول نمی‌کنید.

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: برخی معاندان و مخالفان می‌گویند عنوان انقلاب را از مجلس بردارید. ما معتقدیم باید مباحث غیر مهم را از دستور کار خارج کنیم و موضوع خودرو و ارز را وارد دستور کنیم و تصمیمی درست در این زمینه بگیریم. امروز باید به نیاز مبرم مردم که بحث خودرو، خوراک دام و ارز است بپردازیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: دستور جلسه باید از کمیسیون‌ها بیاید این موارد که اعاده شده از شورای نگهبان است و مواردی است که برخی از مردم منتظر آن هستند.

وی افزود: حرف حقی است که ما باید به اولویت‌های مردم توجه کنیم، طرح سبد کالا در کمیسیون در حال رسیدگی است و دوستان باید تلاش کنند. در مورد گرانی و کنترل بازار هم روز چهارشنبه با حضور وزیر صمت این موضوع در دستور کار مجلس قرار دارد.

قالیباف بیان کرد: امشب هم جلسه‌ای با حضور روسای اقتصادی، بودجه، صنایع و کشاورزی با حضور من، وزرای ذی‌ربط و رئیس بانک مرکزی درباره ارز و نهاده‌های کشاوری برگزار می‌شود. قطعا مجلس از وظیفه قانونی خود در حوزه نظارتی کوتاه نمی‌آید.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋