🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تشدید نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: فعالیت و عملکرد تمامی کمیته‌ها و اعضای ستاد مبارزه با کرونا ویروس ارزیابی و نتیجه گیری خواهد شد.

تشدید نظارت‌ بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در نهاوند
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از همدان ، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا با اشاره به بسیج مبارزه با بیماری بر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، ایجاد جو آرام و همدلی و همچنین جلوگیری از تشنج در جامعه تأکید کرد و افزود: مراقبت از  سلامت شهروندان و پیروی از توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری و کنترل این بیماری مهم و نیازمند برنامه ریزی و مدیریت است.

ناصری با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان و دیگر مناطق استان بر لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با همکاری و همراهی مردم اشاره کرد و گفت: با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری به همشهریان توصیه می‌شود از برگزاری هرگونه مهمانی مراسم جشن و عزا و تردد غیر ضرور پرهیز و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حتما رعایت شود.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در کنار ازدحام جمعیت و تردد‌هایی که در سطح جامعه دیده می‌شود، مطب‌های خصوصی پزشکان و کلینیک‌های دولتی این روز‌ها غافل از افزایش شیوع ویروس کرونا شلوغ‌تر از گذشته است و برخی از این مطب‌ها تا پاسی از نیمه شب با ازدحام روبرو است که در صفوف نوبت گیری و به شکل فشرده در کنار هم برای زمان طولانی می‌نشینند که این موضوع باید مدیریت شود.

او ادامه داد: استفاده از دستگاه‌های نوبت گیری در این مطب‌ها و پذیرش نکردن بیش از حد بیمار از عوامل پیشگیرانه‌ای است که باید به آن توجه شود، اما متاسفانه برخی از پزشکان بدون توجه به این موارد پذیرش می‌کنند و این موضوع منجر به تشکیل صف برای نوبت و ادامه معالجه تا نصف شب می‌شود.

ناصری اضافه کرد: علاوه بر مطب‌ها، بانک‌ها و دفاتر خدماتی ارتباطی نیز از جمله اماکن شلوغ و پرتردد هستند و باید مراکز تجاری، بازار‌ها، تاکسیرانی و باغ بهشت را نیز به این اماکن اضافه کرد که این روز‌ها مملو از جمعیت است.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: جا دارد موضوع حساس سازی مردم از سوی رسانه‌ها و ایجاد موجی برای کاهش آمار مبتلایان در دستور کار قرار گیرد تا مردم بدانند که شرایط عادی نیست و خطر کرونا همچنان وجود دارد.  

ناصری افزود: اگر مردم همکاری نکنند به طور قطع حلقه محدودیت‌های کرونایی تنگ‌تر می‌شود، بنابراین انتظار داریم مردم برای جلوگیری از خسارت‌های اقتصادی و معیشتی و سلامت جامعه همکاری کرده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مدنظر داشته باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋