🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۶۵۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش مواسات قم توزیع شد

۶۵۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش مواسات قم توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم از توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان قم در قالب رزمایش مواسات خبر داد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از قم ،سرهنگ امیر جعفری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم اظهار کرد: با تلاش ۳۲ حوزه بسیج شهرستان قم، تعداد پنج هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی ویژه ماه های محرم و صفر توزیع شد.

او افزود: همچنین تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی از سوی سپاه امام علی‌ابن‌ابیطالب (ع) استان قم در این رزمایش بین محرومان توزیع شد که در مجموع تعداد بسته‌های کمک معیشتی اهدایی به ۶ هزار و ۵۰۰ بسته می‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با بیان این که نیازمندان در بخش‌های گوناگون در محله‌های مختلف قم از سوی بسیج شناسایی شده اند، بیان کرد: علاوه بر بسته‌های معیشتی مذکور، در زمینه‌های دیگر نیز مانند توزیع غذای گرم به افراد نیازمند کمک می‌شود.

جعفری با اشاره به مشارکت تمامی رده‌های بسیج شهرستان قم در این رزمایش گفت: این برنامه، سومین مرحله از رزمایش  است که به صورت متمرکز انجام می‌شود، ضمن آن‌که از سوی بسیج محلات، به صورت جداگانه و در سطح محلی نیز کمک‌های مومنانه دیگر انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم بیان کرد: عمل به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه تمامی فعالیت‌های بسیج قرار دارد.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چندین مرحله به صورت گسترده، نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه و اهدای آنان به قشر‌های کم‌درآمد جامعه که از قبل شناسایی شده اند، در قالب رزمایش مواسات و همدلی اقدام کرده ایم.

او همچنین از توزیع هزاران بسته کمک معیشتی به همت رده‌های بسیج به صورت جزیی و در مرحله‌های متعدد خبر داد و گفت: بسیج، خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظیفه‌های خود می‌داند و حمایت از نیازمندان را تا پایان بیماری کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋