🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مسئولان و خیرین به تامین لوازم ارتباطی دانش آموزان کمک کنند

امام جمعه بوشهر از دستگاه‌های مختلف به ویژه نهادهای حمایتی، و خیرین خواست به تامین لوازم ارتباطی دانش آموزان نیازمند برای پیگیری آموزش‌های مجازی کمک کنند.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود با سالروز رحلت جانگداز پیامبرگرامی اسلام (ص)، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی و عالم آل محمد امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام، بیان کرد: در منظومه اسلامی الگوی معیار انسان تراز اسلام پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله است. آن حضرت نماد اخلاق حسنه و رفتار کریمانه بودند. بر تمامی مسلمانان است که آن حضرت را الگو بدانند و سیره رفتاری خاتم پیامبران را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی قرار دهند.

او سپس به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با دانش آموختگان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح اشاره و عنوان کرد: طبق بیانات ایشان لازمه حفظ اقتدار و هویت ملی و تأمین منافع ملی، محاسبه صحیح و عقلایی از تهدیدها و ظرفیت های قدرت دفاعی و استحکام ثبات اقتصادی و مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

امام جمعه بوشهر، تاکید کرد: رهبر انقلاب حل مشکلات معیشتی و اقتصادی را در گرو تلاش شبانه روزی مسئولان، مدیریت قوی، جامع و خستگی ناپذیر و تمرکز بر تولید داخلی دانستند.

صفایی بوشهری با اشاره به ۲۶ مهر روز جهانی ریشه کنی فقر، عنوان کرد: بر همگان به ویژه مسئولان لازم است در عرصه ریشه کنی فقر تلاشی کار آمد داشته باشند تا نیاز ضروری نیازمندان برطرف شود، عدالت اجتماعی تحقق پذیرد و شاهد آثار شوم فقر در زندگی آنان نباشیم.

او بیان کرد: هم اینک شرایط معیشتی بسیاری از مردم نیازمند مساعدت های جدی است و در زمینه نیاز دانش آموزان به دستگاه‌های ارتباطی برای کلاس مجازی لازم است مسئولان به ویژه نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی و خیرین تدابیر و اقدامات لازم و سریع انجام دهند.

امام جمعه بوشهر به مشکلات نخل‌داران هم اشاره کرد و از مسئولان در عرصه کشاورزی و صنعت معدن و تجارت خواست با توجه به وضعیت سخت نخل داران و تولید و تجارت خرما از این قشر حمایت کنند و در زمینه تبدیل سامانه سنتی به سامانه نوین آبیاری، برداشت و نگهداری صحیح و علمی، توسعه گسترده صنایع تبدیلی و فرآوری های نوین و بسته بندی مناسب،  تبیین استاندارد بهداشتی به ویژه در شرایط کنونی، رونق تجارت ملی و فرا ملی آن، تلاش کنند. همچنین هر چه زودتر شهرک صنعتی خرما که تمامی این امور در آن قرار دارد و موافقت اصولی آن نیز اخذ شده است ایجاد شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋