🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باید برای ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه تلاش کرد

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: مسئله‌ای که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند توجه به معیشت و ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه است و باید برای کسب آن تلاش کرد، چرا که این مساله زمینه ساز ایجاد اقتدار در جامعه است.

به گزارش گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز سیاسی-عبادی جمعه  گفت:خداوند در قرآن پیامبر را تعبیر به نور می‌کند و می‌فرماید: اگر می‌خواهید هدایت شوید از نور تبعیت کنید.

او  افزود: یک سری خطوط اصلی و اساسی در قرآن وجود دارد و باید مورد توجه ما قرار بگیرد و یکی از این خطوط مهم که باید دنبال کنیم تا انسان طاهر و با تقوایی باشیم مساله تبعیت از نور است.

آیت الله علما ادامه داد: رسول خدا نور است و پس از ایشان ائمه اطهار نور هستند و اگر ما بتوانیم با تبعیت از نور خود را پیدا کرده و اصلاح کنیم جامعه نیز هدایت خواهد شد، چرا که جامعه از ما تشکیل شده است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: بنا به تفسیر علامه طباطبایی حضرت الرسول (ص) شاهد اعمال ماست و خداوند پیامبر را شاهد و ناظر بر اعمال ما می‌داند.

نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مسئله‌ای که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند توجه به معیشت و ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه است و باید برای کسب آن تلاش کرد، چرا که این مساله زمینه ساز ایجاد اقتدار در جامعه است.

آیت الله علما ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند که وضعیت اقتصادی حاضر قابل حل است و راه حل آن توجه به داخل و تلاش شبانه روزی و جامع و بدون خستگی است و بدین شکل می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

او ادامه داد: همان گونه که مقام معطم رهبری تاکید داشته‌اند و تاریخ نیز ثابت کرده است برای پیشرفت و حل مشکلات باید به داخل توجه داشت و به سر و صدا‌های برخی اراذل در سطح جهان توجه نکرد.

امام جمعه با اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته جاری و سالگرد ایام‌ها نیز گفت: در این هفته شاهد بازگشت شهدای تفحص شده در خان طومان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی بودیم و باید توجه داشته باشیم این عزیزان برای دفاع از حرم تلاش کردند و به شهادت رسیدند.

او ادامه داد: در هفته آتی سالگرد شهادت شهید شوشتری را داریم که برای رفع مشکلات مناطق کم برخوردار جنوب شرق کشور تلاش کردند و همچنین سالگرد شهادت حاج آقا مصطفی فرزند امام را داریم که زمینه ساز پیروزی انقلاب بود.

انتهای  پیام/ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋