🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حکم تخریب ۲۲ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی در بروجرد صادر شد

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: امسال ۲۲پرونده تصرف غیرمجاز اراضی کشاورزی و منابع طبیعی و ملی به دادگاه ارجاع و حکم تخریب آن‌ها صادر و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار   ازلرستان ، عزت اله نباتی مدیر جهاد کشاورزی بروجرد اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز توسط امور اراضی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ مورد تخریب که منجر به آزادسازی بیش از ۱۲هزار مترمربع از بهترین اراضی زراعی و باغی شهرستان بروجرد شده، اجرای حکم شده است.

او اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ سه مورد قلع و قمع شامل ۳ مورد بنا دیوارچینی و تخریب آلاچیق با حکم مسئول قضایی، همکاری اداره راه و شهرسازی و حضور نیروی انتظامی در حوزه بخش اشترینان صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد بیان کرد: همچنین روز گذشته ۳۰۰متر مربع از اراضی گلدشت بروجرد که اقدام به ساخت و نصب آلاچیق کرده بودند به دستور قضایی تخریب و آزاد سازی شد.

نباتی ادامه داد: از آنجا که اراضی زراعی و باغی دارای مرغوبترین نوع خاک و منبع عمده تولید محصولات کشاورزی و عامل تامین امنیت غذایی می‌باشند لذا قانون قویا و صراحتا اعلام داشته که تغییر این زمین‌ها به هر شکل ممکن از جمله فنس کشی، دیوار کشی، ساخت بنا ممنوع است.

او تاکید کرد: انتظار می‌رود کشاورزان پیش از هرگونه تغییر کاربری در این اراضی از اداره امور اراضی شهرستان استعلام نمایند.

مدیرجهاد کشاورزی بروجرد اضافه کرد: با توجه به صراحت و قاطعیت دستگاه قضا و عزم راسخ جهاد کشاورزی در برخورد با اخلالگران امنیت غذایی و تعدی کنندگان به حقوق عمومی در بحران شدید اقتصادی که تاب آوری چرخه‌های تولید برای مردم کشور از ارزش حیاتی برخوردار است، وظایف محوله، کلیه ساخت و ساز‌های شناسایی شده سال جاری را اجرای حکم نماییم.

نباتی یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود با توجه به امکانات بسیار محدود این مدیریت در شناسایی ساخت و ساز‌های غیر مجاز از طریق سامانه ۱۳۱ ما را بیش از پیش در استیفای حقوق عمومی خود یاری نمایند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋