🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توقف اتوبوس های عبوری در پایانه ۷۲ تن قم ممنوع است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری قم با اشاره به راه ‌اندازی پارکسوار میدان ۷۲ تن از ممنوعیت توقف اتوبوس‌های عبوری در این مسیر خبر داد.

توقف اتوبوس‌های عبوری در پایانه ۷۲ تن قم ممنوع است

به گزارش گروه استان های  اخبار  از قم ، رضا پوریافر،مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی میدان ۷۲ تن قم اظهار کرد: عمر مشکلات میدان ۷۲ تن پنجاه‌ساله است و تنها مشکل مربوط به پایانه‌ها نیست.

او با بیان این که مردم‌دوست دارند از نزدیک‌ترین محل و از بهترین وسیله نقلیه به‌ویژه از میدان ۷۲ تن استفاده کنند، ادامه داد: از سوی دیگر سازمان هم وظیفه حمایت از وسایل نقلیه عمومی برون‌شهری را دارد که حق آن‌ها از سوی خودروهای عبوری ضایع نشود.

پوریافر در خصوص ساماندهی اتوبوس‌های مقابل سوهانی‌ها، عنوان کرد: طبق مصوباتی از شورای ترافیک استان، این سازمان موظف شده که امکانات را برای ایجاد پارک‌سوار آماده کند که اتوبوس‌ها ساماندهی شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در ادامه از راه‌اندازی کامل پارکسوار ۷۲ تن خبر داد و گفت: اتوبوس‌های عبوری برای مسافر سوار کردن حق توقف در میدان ۷۲ تن را ندارند.

او با تأکید بر این که سال گذشته سکو سازی، فضای سبز، نصب دوربین، کانکس، استقرار دو شرکت حمل‌ونقل ۶۰۰ میلیون هزینه داشته است، بیان  کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اتوبوس‌ها در خط قم-تهران نیز مانند خط درون‌شهری طبق بازه زمان‌بندی مثلاً هر یک ربع، به‌نوبت قرار بگیرند و حتی اگر ازلحاظ مسافر به حدنصاب نرسد باید حرکت کنند  و جای خود را به اتوبوس بعدی بدهند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم به نحوه همکاری سازمان پایانه‌ها و سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای برای ساماندهی ۷۲تن اشاره و تصریح کرد: بخش پشتیبانی و زیرساخت‌ها با سازمان پایانه‌ها است  اما بخش مدیریت نرم‌افزاری آن با سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای است.

پوریافر توقف نکردن اتوبوس‌های گذری را در میدان ۷۲ تن تذکر داد و گفت: پلیس راهور از طریق دوربین‌های مداربسته شهرداری، به جاده‌ها لینک شده است و بدون حضور فیزیکی در برابر راننده متخلف، جریمه‌ها را ثبت می‌کند، همچنین از تقاطع شاه جمال بنر نصب‌شده که هیچ اتوبوسی حق ورود به میدان را ندارد.

او افزود: شرکت مستقر در ۷۲ تن تعهد داد که بهترین اتوبوس‌ها برای مسیر قم-تهران به کار گرفته شود تا با زمان‌بندی مناسب تردد کنند و سازمان راهداری متولی کنترل این مسئله است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم عنوان کرد: از چند روز گذشته این مسئله به‌صورت جدی پیگیری شده است و درصدد تحقق آن هستیم، همچنین کمیسیون بین‌راهی استان مهلت سه‌ماهه داد تا این طرح به‌صورت آزمایشی انجام‌ شود و اگر عملکرد و بازده خوبی داشته باشد این طرح ادامه پیدا خواهد کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋