🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دستگاه های اجرایی در جهت رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی جدیت داشته باشند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت:همه دستگاه‌های اجرایی در جهت رعایت کامل دستورالعمل ها،زیرذره بین قرار دارند تا سلامت نیرو‌ها و مراجعه‌کنندگان حفظ شود.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از قم ،بیژن سلیمان‌پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه جایگاه رسانه در مقابله با کرونا نباید کمرنگ شود، گفت: تمامی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما باید وارد شوند و اقدامات مهم در مقابله با شیوع کرونا را رسانه‌ای کرده تا سطح آگاهی جامعه نسبت به اهمیت رعایت دستورالعمل ها افزایش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم افزود: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها و پلمپ برخی از واحد‌ها با توجه به وضعیت قرمز استان قم در حال انجام است و باید این رویدادها، رسانه‌ای شود و هشدار‌های لازم را بدهیم.

او تصریح کرد: با توجه به برخی از گزارشات در گذشته، همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در جهت رعایت کامل دستورالعمل ها، زیرذره بین قرار دارند تا سلامت نیرو‌ها و همچنین مراجعه‌کنندگان حفظ شود.

سلیمان‌پور بیان کرد: به لحاظ نظارتی بر روی ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی در ادارات و اصناف، جدیت بیشتری شاهد هستیم و از ظرفیت رسانه نیز در راستای آموزش و اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم عنوان کرد: طبق ارزیابی‌های انجام شده در هفته‌های اخیر، رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل ها توسط مدیران و کارمندان در ادارات و سازمان‌ها تا حدی رضایت‌بخش بوده است، اما باید تداوم داشته باشد.

سلیمان پور عنوان کرد: با وجود وضعیت قرمز، گاهی شاهد برگزاری همایش‌ها و برنامه‌هایی هستیم که همچنان تجمع در آن دیده می‌شود و از فاصله‌گذاری اجتماعی خبری نیست، در این خصوص تعدادی از رسانه‌ها انتقاداتی در مورد برگزاری مراسم‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی دارند که انتقاد به جایی است و باید منتقل شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم یادآورشد: برخی مراکز که در آن‌ها رعایت دستورالعمل ها کم‌تر مورد توجه بوده عمدتا شامل مجموعه‌هایی است که برون سپاری شده و زیر نظر دستگاه اجرایی فعال است که در این باره باید تذکرات لازم ارائه شود تا به سمت و سوی رعایت ضوابط و پروتکل‌ها بروند.

سلیمان‌پور بیان کرد: ساختار شورای اطلاع رسانی مبارزه با کرونا براساس سیاست‌های بالادستی نوشته شده است و با حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود و هیچ رسانه‌ای را از بهره‌برداری خبری منع نکرده ایم.

او عنوان کرد: رسانه‌های قم موفقیت‌های خوبی در جهت همراهی با ستاد مقابله با کرونا و سیاست‌های شورای اطلاع رسانی دارند، اما در تکنیک اطلاع‌رسانی به جامعه در پیشگیری از کرونا، دچار آسیب‌ها و خلاء‌هایی هستیم که باید به درستی شناسایی و رفع شود.

سلیمان پور گفت: شورای اطلاع‌رسانی با شناخت ضعف‌ها و کاستی‌ها و تعامل گسترده‌تر با اصحاب رسانه می‌تواند به نتایج خوبی دست یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم بیان کرد: حساسیت‌ها مختص قم نیست و شورای اطلاع‌رسانی در همه استان‌ها نسبت به احصای این خلاء‌ها در تلاش هستند تا بتوان ثمرات بهتری را در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم و افکار عمومی به دست آورد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋