🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فولاد اکسین خوزستان تامین کننده ورق های ضد سایش موردنیاز صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با تولید ورق اکسینار آمادگی تامین نیاز‌های معادن کوچک در حوزه ورق‌های ضد سایش را داریم.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: ماموریت اصلی تولید ورق‌های مورد نیاز صنایع نفت و گاز در سال ۹۸ و ۹۹ بخصوص پروژه بزرگ گوره به جاسک بر عهده فولاد اکسین بوده که به همین جهت برای اولین بار تولید ورق‌های API در داخل کشور بومی‌سازی شد.

او افزود: این پروژه استراتژیک‌ترین پروژه در حال حاضر کشور به طول یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر است که با مشارکت فولاد اکسین، فولاد مبارکه و لوله سازی اهواز نفت خام را از منطقه جنوب شرقی ایران به غرب ایران انتقال می‌دهد.

ابراهیمی اظهار داشت: با افتتاح این پروژه زمینه انتقال نفت خام و دسترسی کشور به دریای آزاد برای دور زدن تنگه هرمز فراهم می‌شود که با تکه بر دانش نیروی داخلی و هماهنگی و همکاری مشترک صورت گرفته است. البته اکسین در سند استراتژی خود هر سال باید محصول جدید وارد بازار کند و یکی از محصولات جدیدی که ما در حال حاضر در شرکت روی آن کار می‌کنیم و مورد استفاده فراوان در معادن کشور است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد با نام تجاری هاردوکس وارد می‌شود، ادامه داد: با مشارکت مشترک اکسین و فولاد خوزستان اولین سفارشات ابتدایی آن انجام شده و این شرکت آمادگی خود را اعلام می‌کند که همه نیاز‌های معادن کوچک را در حوزه ورق‌های ضد سایش که معادل ورق‌های وارداتی هست را تأمین می‌کند، این نوع ورق تحت عنوان نام ایرانی اکسینار تولید و شناخته شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: در حوزه محصولات جدید و استراتژیک امسال ساخت مخازن و شیر‌های مورد نیاز صنایع و معادن داخل کشور توسط جوانان ما بومی سازی شد و ما اعتقاد داریم که شرکت فولاد اکسین خوزستان این توانایی را دارد بالغ بر ۶ تا ۷ هزار گرید ورق مختلف را تولید کند و سالیانه ۳ تا ۵ محصول جدید را که ۱۰۰ درصد وارداتی اند را در داخل به تولید انبوه برساند و از وارادات آن‌ها جلوگیری کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋