🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای آزمایشی طرح هاتف از فصل زمستان در کانون پرورش فکری

طرح هاتف از فصل زمستان به‌طور آزمایشی در کانون اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شیراز ، وبینار هم‌اندیشی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون فارس در فضای مجازی با حضور معاون فرهنگی کانون کشور و مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور در شیراز برگزار شد.

محمد رضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون کشور با حضور در این نشست مجازی با اشاره به روند تفکیک فعالیت‌های عمومی و تخصصی و لزوم و نحوه‌ اجرای این فعالیت‌ها در سایت kpf ،گفت: وقتی سازمانی به‌طور رسمی سایتی را برای فعالیت و ارائه خدمت معرفی می‌کند، همه باید آن را به رسمیت بشناسند و ما باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که این فضای فراهم شده به عنوان نشان شاخص کانون به مخاطبان نیز معرفی شود.

او، با اشاره به اینکه  طرح هاتف زمینه اصلی فعالیت‌های کانون در حوزه حضوری و مجازی بوده، بیان کرد: بر اساس این طرح فردی که به عنوان عضو وارد کانون می‌شود کارنامه‌ای خواهد داشت که ویژگی‌های فردی، خانوادگی، استعداد و توانمندی‌هایش در آن مشخص شده تا مربی بداند فرد عضو شده در چه زمینه‌هایی امکان رشد دارد.

 طرح  هاتف نوعی برنامه‌ی فرایندی است از زمستان به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

زمردیان، تصریح کرد: از مربیان مراکز فرهنگی هنری بر اساس تخصص و مهارتی که دارند توقع فعالیت داریم و فعالیت مراکز، طبق دانش، تخصص و ساعت کار مربیان رؤیت و بررسی می‌شود.

معاون فرهنگی کانون کشور، ادامه داد: نوجوان امروز از طبقه اجتماعی تاثیرگذار بوده و نیاز‌های خود را در فضای مجازی برطرف می‌کند و اگر کانون نتواند بستر و فضای مناسبی برای مخاطب فراهم کند، بازنده است.

او، با توصیه و تأکید بر رعایت همه موارد بهداشتی از سوی کارکنان، افزود: باید با خدمات‌رسانی ، فضایی فراهم شود تا نسل جدید، نسلی متفکر، متعهد و باسواد پرورش داده شود.


مربیان سرمایه‌های ارزشمند کانون

افسون امینی، مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور نیز با تاکید بر بازنگری فعالیت‌های کانون و تغییرات ناشی از ویروس کرونا، اضافه کرد: مربیان، مسئولان و کارشناسان کانون، سرمایه‌های ارزشمندی هستند که کانون را از سایر نهاد‌ها متمایز می‌کنند.


فضای مجازی فضای حقیقی است که باید از آن بهره برد

سعیدرضا کامرانی سرپرست کانون فارس نیز در این نشست مجازی، اظهار کرد: هر چند که در دوران کرونایی، استفاده از فضای مجازی مشکلاتی را ایجاد کرد، اما رفتن به سمت فعالیت‌های مجازی لازم بود که بحران کرونا سرعت این کار را دو چندان کرد.

او،گفت: فضای مجازی و فن‌آوری‌های روز، امکانات و فرصت‌هایی را در اختیار مخاطب می‌گذارد و می‌تواند پیامد‌های سویی را بدنبال داشته باشد که کاربرد فضای مجازی، امری نسبی است و با ایجاد فرصت باعث تهدید می شود.

سرپرست کانون فارس، بیان کرد:  در دسترس بودن بسیاری از اطلاعات و محتوا‌های متنوع در فضای مجازی باعث به ‌وجود آمدن رفتار‌ها و در ادامه‌ آن، فرهنگ‌هایی شده که به ‌لحاظ مسائل تربیتی و یا ضد تربیتی حائز اهمیت بسیاری است و می‌توان با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و تربیتی و برنامه‌ریزی، بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋