🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قرارداد های راکد در شهرک های صنعتی اردبیل آزاد سازی می شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آزادسازی قرارداد‌های راکد با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جلسه هیات حل اختلاف و داوری با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های راکد و حمایت از باز فعال سازی واحد‌های تولیدی غیرفعال، از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری با هدف آزاد سازی اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خبر داد.

او اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسات، حمایت از سرمایه گذاران واقعی است که به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و فسخ قرارداد‌های راکد در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدات طرف‌های قرارداد، پس از ارسال اخطار و تجدید وقت، نسبت به تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد و فعال نمودن اراضی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام می‌کند.

اهلی یکی از ضروریات برگزاری این جلسات را آزاد سازی اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی برشمرد و افزود: در صورت عدم آزاد سازی این اراضی، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

او بیان کرد: در این جلسه پرونده ۳۳ قرارداد راکد به مساحت ۵ هکتار مورد بررسی قرار گرفت که در این میان، پرونده ۱۲ قرارداد فسخ گردید و برای مابقی پرونده ها، فرصت مجدد برای انجام تعهدات مندرج در دفترچه قرارداد داده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: پس از فسخ قرارداد‌های راکد در جلسات هیات، اقدامات قانونی و قضایی برای قرارداد‌های فسخ شده برای آزادسازی این اراضی انجام می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋