🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعزام ۸۰ هیات خادمان رضوی به سراسر کشور

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۸۰ هیات رضوی به شهرستان‌هایی که در دهه پایانی صفر سال‌های قبل بیشترین زائر پیاده را به مشهد فرستادند، اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از مشهد ، محمدصادق براتی معاون استاندار خراسان رضوی گفت: با قدردانی و تشکر از مردم ولایت‌مدار و متدین که در اربعین امسال به توصیه‌های مربوط به عدم سفر به مشهد و خراسان رضوی عمل کردند، در روز‌های پایانی صفر نیز همین خواسته را از مردم کشور داریم و انتظار می‌رود برای جلوگیری از شیوع کرونا مردم از هرگونه سفر خودداری کنند.

او افزود: با اینکه هیچ چیز جای زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را نمی‌گیرد، اما با هدف پرکردن این خلاء و جبران عدم امکان میزبانی از میلیون‌ها زائر پیاده و سواره در مشهد،در این ایام ۸۰ هیات رضوی از مشهد در این هفته به مراکز استانها، شهرستان‌ها و روستا‌های همجوار که بیشترین زائر پیاده را در سال های قبل به مشهد گسیل داشته‌اند، اعزام می‌شوند.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این هیات‌ها متشکل از نیرو‌های متخصص از جمله پزشک و مهندس به همراه پرچم بارگاه مطهر رضوی، اقلام متبرک بین مردم توزیع نموده و اقدام به اجرای برنامه‌های مذهبی و دینی و ارائه خدمات اجتماعی، بهداشتی و درمانی می‌کنند.

براتی بیان کرد: هر هیات ۱۰ تا ۱۵ نفر عضو دارد که مدت ۲ تا سه روز در شهرستان‌ها و روستا‌های محل استقرار به ارائه خدمات و اجرای برنامه روضه‌خوانی می‌پردازند.


او تصریح کرد: علاوه بر این با توجه به وجود زیرساخت‌های ضبط و پخش سیما در بارگاه منور رضوی، طبق برنامه‌ریزی انجام شده برخی شخصیت‌های معنوی و دینی با زبان و فرهنگ بومی اقدام به اجرا و ضبط برنامه برای هم استانی‌های خود از محل حرم مطهر رضوی در این ایام می‌نمایند.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋