🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاهش آسیب و توجه به اصول راهبردی پدافند غیرعامل

صادقی فر از کاهش آسیب و توجه به اصول راهبردی پدافند غیرعامل و تاب آوری در مراکز بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوا ن  از ایلام  ؛جلسه هماهنگی هفته پدافند غیر عامل با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، معاونین فنی و اجرایی، مدیران و کارشناسان مسئول گروه‌های ستادی مرکز بهداشت استان به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص شرح وظایف گروه‌ها در ارتباط با برنامه‌های پدافند غیر عامل در سالن جلسات مرکز بهداشت استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان ایلام اهداف و راهبرد‌های پدافند غیر عامل را بیان نمود و بر لزوم همکاری و تعامل کلیه گروه‌ها در پیشبرد مطلوب برنامه‌ها تاکید کرد.

 صادقی فر در ادامه در خصوص اهمیت پیشگیری، کاهش آسیب و توجه به اصول راهبردی پدافند غیرعامل و تاب آوری مراکز بهداشتی در مواجهه با مخاطرات و لزوم آمادگی گروه‌های فنی و پشتیبانی و شناسایی کانون‌های خطر مطالبی بیان نمود.

در ادامه جلسه امید افسرده و افشین پورمنتی، معاونین فنی و اجرایی مرکز بهداشت استان ایلام در خصوص اهمیت برنامه‌های پدافند غیر عامل و لزوم مشارکت در کلیه برنامه‌های مرتبط با آن مطالبی ایراد نمودند و نقش کلیه گروه‌ها را به عنوان اعضاء اصلی کمیته بهداشت کارگروه پدافند غیر عامل برشمردند.

سپس صفی پور، سرپرست مدیریت کاهش خطر بلایا مرکز بهداشت استان دستورالعمل کمیته پدافند غیر‌عامل را تشریح نمود و برنامه‌های هفته پدافند غیر عامل و الزامات برنامه را عنوان کرد.

در پایان جلسه گروه‌های تخصصی مرکز بهداشت استان به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های پدافند غیر عامل پرداختند و پاسخ سوالات و ابهامات خود را از معاونین فنی و اجرایی مرکز بهداشت استان دریافت نمودند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋